Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja, vi skal jo flytte om en uge, så der skal ryddes op i fryseren... Nu har vi lige spist en pose æbleskiver
Det er faktisk ikke det mest tossede ved at flytte, det med at rydde op i fryseren
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TOTALT unfair at skrive sådan noget ... Nu får jeg helt vildt lyst til æbleskiver og jeg har kun pandekager... suk...
Zafir skriver: TOTALT unfair at skrive sådan noget ... Nu får jeg helt vildt lyst til æbleskiver og jeg har kun pandekager... suk...
hæhæ... ja, det var ikke pænt af mig! Sorry!
Til aftensmad skal vi have jordbær koldskål vi gider ikke lave rigtig mad i dag!
Caroline86 skriver: hæhæ... ja, det var ikke pænt af mig! Sorry! Til aftensmad skal vi have jordbær koldskål vi gider ikke lave rigtig mad i dag!
Det smager altså også bare smadder godt...
Majbritt
Caroline86 skriver: ja, vi skal jo flytte om en uge, så der skal ryddes op i fryseren... Nu har vi lige spist en pose æbleskiver Det er faktisk ikke det mest tossede ved at flytte, det med at rydde op i fryseren
Der er også mindre end ½år til jul...
Tro mig her hos os kender vi alt til at få tømt fryseren. Desværre ikke på den hyggelige måde du snakker om. Vi har haft indbrud i vores skur tre gange på 1½ uge, hver gang er fryseren blevet tømt og alt andet rippet.
Rigtig øv. Ville hellere som dig.
God flytning fra Stine
www.sitbag.dk
StineW skriver: Tro mig her hos os kender vi alt til at få tømt fryseren. Desværre ikke på den hyggelige måde du snakker om. Vi har haft indbrud i vores skur tre gange på 1½ uge, hver gang er fryseren blevet tømt og alt andet rippet. Rigtig øv. Ville hellere som dig. God flytning fra Stine www.sitbag.dk
det var da noget underligt noget at stjæle!? Indholdet af en fryser? but why?
Måske I skulle sætte kamera op, for det må næsten være den samme hver gang?
Jeg har lavet chilli og guarkemole til 2 dage bare med flutes til... hehe.
Gider ikke lave en SKID de her dage hvor jeg er børnefri (bortset fra at jeg skal sidde og nusse og GLO fjerner i aften... )
Zafir skriver: Jeg har lavet chilli og guarkemole til 2 dage bare med flutes til... hehe. Gider ikke lave en SKID de her dage hvor jeg er børnefri (bortset fra at jeg skal sidde og nusse og GLO fjerner i aften... )
uhm.. lyder også godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128