Hvad syntes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

Jakob'sMor

Jeg er godt nok ikke mere end 11 uger henne. Og vi ved stadig ikke hvad vi venter.

Men jeg har en pigenavn i hovedet Laura Marie, min kæreste syntes Laura hvilket og også syntes rigtig godt om.

Jeg har for 3 mdr siden mistet min oldemor som hed Marie og min mormor som også står mig meget nær hedder også Marie så jeg ville på en måde gerne give det videre til mit barn.

Men så vil hun få 4 navne inkl efternavne, er der for meget? og ved ikke om jeg syntes hun skal kaldes Laura Marie eller bare Laura og at Marie er med for betydning for mig??

Hvad siger I?

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

mor_sabina

Jeg synes det er et rigtig fint navn Spændt på at høre hvad det bliver for en lille en

Anmeld

5. juli 2010

Nadia&Daniel

BetinaMikkel skriver:

Jeg er godt nok ikke mere end 11 uger henne. Og vi ved stadig ikke hvad vi venter.

Men jeg har en pigenavn i hovedet Laura Marie, min kæreste syntes Laura hvilket og også syntes rigtig godt om.

Jeg har for 3 mdr siden mistet min oldemor som hed Marie og min mormor som også står mig meget nær hedder også Marie så jeg ville på en måde gerne give det videre til mit barn.

Men så vil hun få 4 navne inkl efternavne, er der for meget? og ved ikke om jeg syntes hun skal kaldes Laura Marie eller bare Laura og at Marie er med for betydning for mig??

Hvad siger I?

Betina

synes det er et sødt navne.. Er ikke så meget til Marie alene, men som mellemnavn er det super - især når det har en betydning

Anmeld

5. juli 2010

TbCp

BetinaMikkel skriver:

Hvad siger I?

Betina

Jeg synes det er et rigtig fint navn.

Min datter har fået min lillesøsters navn som andet fornavn og har også mellemnavn og efternavn, så her er der også 4 navne.

Jeg synes det er rigtig fint at mindes nogle elskede personer, som man har mistet, på denne måde.

Anmeld

5. juli 2010

Jakob'sMor

Tak.

Jeg var heller ikke selv meget for Marie alene og vi også havde snakket om.

Så jeg holder mig til Laura Marie hvis jeg venter en prinsesse. Man kan jo godt kalde hende Laura og at hendes fulde navn er Laura Marie :-)

Betina

Anmeld

5. juli 2010

Joan ( Smallie )

Jeg kan godt lide det, syntes det er rigtig fint.

Her hjemme her vi en Anne marie, hun bliver kun kaldt Anne til daglig.

Anmeld

5. juli 2010

Tulle28

Supersødt navn

Anmeld

5. juli 2010

Sommerfuglelarven

Netop fordi det er to korte navne, så synes jeg ikke at det bliver for langt (min datters fornavn er på 10 bogstaver, og resten er på 18 og det kan snildt stå på diverse kort).

Sødt navn

Anmeld

5. juli 2010

Trolde_mor

Det er da bare et alt for sødt navn

Syntes sagtens man kan kalde hende Laura Marie, klinger godt

Syntes ikke det bliver for langt med 4 navne, får vores dreng også

Det bliver spændende om det så er en lille pige i venter jer

Anmeld

5. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Jeg syntes du skal bruge de navne

Stod med PRÆCIS det samme da jeg fik afvide vi skulle have en søn ville så gerne have han skulle hedde noget med Richardt (efter min dejlige oldefar) men min mand og jeg var enige om han skulle hedde Shane.... så nu har han 2 mellemnavne så JEPS MIN SØN HAR 4 NAVNE - OG HVAD SÅ de skal jo ikke skrive hele navnet hver gang alligevel....

Det er fornavnet og efternavnet der bliver brugt mest ellers kan man jo forkorte det ved Shane.R.R.Loch som vores sønnik hedder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.