Ja, jeg havde lidt samme tanke som Pia. Det er tidligt at have et reelt ansvar. Jeg kan ogsaa godt bede min datter om at sladre hvis hun ser hendes bror lave noget han ikke boer goere. Men det er bare i et haab om at hun maaske goer det, og ikke fordi jeg 100% forventer at hun goer det, og jeg loeber lidt frem og tilbage for at tage eventuelle farlige situationer.
Men det er utroligt hvad de finder paa de smaa :D Ingen sans for fare og foelger. Ihvertfald godt at bordet holdt og at lillebror blev ovenpaa det.
Hos os skete der det en dag at de begge var i bad (de var 1 1/2 og 3 1/2 aar), og da jeg havde taget den mindste op og givet ham toej paa, skulle jeg vist lige hurtig checke noget paa baby.dk eller noget andet paa computeren. Jeg kunne godt hoere at der skete en masse paa badevaerelset, men havde dog ikke forventet at finde begge to oppe i badekaret igen, den ene nu fuldt paaklaedt og med toej paa. :D:D
Desvaerre er jeg en dummerlap til at tage billeder (altsaa, glemmer det altid), saa oejeblikket blev ikke foreviget. Men det var det vaerd.
Knus
Trine
Anmeld