Min ko-kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2010

AnneP

Caroline86 skriver:

du er jo naturtalent!

en af min søsters veninder har en svaghed for køer.. måske jeg skulle vise hende din kage!?

Tak hvor er du sød!

Ja god idé, så kan det være du  bliver sat til at lave en til hende!  -men det skulle jo heller ikke være nogen svær opgave for dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
AnneP skriver:

Tak hvor er du sød!

Ja god idé, så kan det være du  bliver sat til at lave en til hende!  -men det skulle jo heller ikke være nogen svær opgave for dig!

har ikke rigtig kastet mig ud i det med figurer endnu, men jeg må vist hellere se at komme i gang

Anmeld

5. juli 2010

AnneP

Caroline86 skriver:

har ikke rigtig kastet mig ud i det med figurer endnu, men jeg må vist hellere se at komme i gang

Det er faktisk ikke så svært! jeg så noget på youtube med en der viste hvordan man lavede figure! -det gav lidt gode idé'er om hvordan jeg skulle gribe det an!

Anmeld

5. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
AnneP skriver:

Det er faktisk ikke så svært! jeg så noget på youtube med en der viste hvordan man lavede figure! -det gav lidt gode idé'er om hvordan jeg skulle gribe det an!

ja, jeg har set én lave en panda på monkeysee Det så ikke svært ud. må nok bare i gang

Anmeld

5. juli 2010

AnneP

Caroline86 skriver:

ja, jeg har set én lave en panda på monkeysee Det så ikke svært ud. må nok bare i gang

ja det var den!  glæder mig til at se hvad du får lavet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.