Farver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

Mathilde

Celina bliver snart 1år og jeg vil gerne lave (eller forsøge at lave) en mariehøne til hende

Så jeg vil gerne have nogle gode farver i stedet for de billige som man skal bruge helt vildt meget af...men jeg er i tvivl om hvilke jeg skal købe...altså til alm. hjemmelavet mmf.

Er det pastafarver, pulverfarver, flydende farver eller nofet helt andet? Hvad bruger i?

Håber I kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

mor_sabina

Jeg har brugt pastafarver. Jeg købte dem ved happyhoola.dk og der kan man også købe færdig fondant og det er så meget nemmere.

Ihh hvor er det spændende hun bliver så stor, tillykke med hende og god arbejdslyst.

Ps. du må lige have hørt nogle af de rigtig dygtige herinde hvordan de får det helt sort, det synes jeg nemlig er svært.

Anmeld

5. juli 2010

Mathilde

mor_sabina skriver:

Jeg har brugt pastafarver. Jeg købte dem ved happyhoola.dk og der kan man også købe færdig fondant og det er så meget nemmere.

Ihh hvor er det spændende hun bliver så stor, tillykke med hende og god arbejdslyst.

Ps. du må lige have hørt nogle af de rigtig dygtige herinde hvordan de får det helt sort, det synes jeg nemlig er svært.

Tak for svar! Tænkte nok at det er pastafarver jeg skal bruge...

Ja hun bliver pludselig stor det går så hurtigt!

Det kunne jeg godt forestille mig... Jeg plejer at købe på kagebutikken.dk og der kan man få farvet fondant. Måske skulle jeg bare købe den sorte og så selv lave den røde...

Anmeld

5. juli 2010

mor_sabina

Mathilde skriver:

Tak for svar! Tænkte nok at det er pastafarver jeg skal bruge...

Ja hun bliver pludselig stor det går så hurtigt!

Det kunne jeg godt forestille mig... Jeg plejer at købe på kagebutikken.dk og der kan man få farvet fondant. Måske skulle jeg bare købe den sorte og så selv lave den røde...

Er det ikke farvet sugarpaste man køber færdigt? Det er nemlig vist ikke det samme hvis jeg har forstået det rigtigt. Men det hvide farver man jo bare selv. Så to farver og en gang fondant evt Det skal bare 10 sek i microen og så klistrer det nærmest ikke engang.

Glæder mig til at se billeder af resultatet

Anmeld

5. juli 2010

Mathilde

mor_sabina skriver:

Er det ikke farvet sugarpaste man køber færdigt? Det er nemlig vist ikke det samme hvis jeg har forstået det rigtigt. Men det hvide farver man jo bare selv. Så to farver og en gang fondant evt Det skal bare 10 sek i microen og så klistrer det nærmest ikke engang.

Glæder mig til at se billeder af resultatet

Der står godt nok at det er indfarvet fondant. Her er lige et link: http://kagebutikken.dk/group.asp?group=17

Så kan jeg selv lave mmf og købe noget rød pastafarve og så købe det sorte færdigt. Det er vist den bedste løsning

Hmm billeder... håber den bliver fin nok til at jeg vil vise den frem jeg er jo ikke så øvet hehe.

Tak for hjælpen.

Anmeld

5. juli 2010

mor_sabina

Mathilde skriver:

Der står godt nok at det er indfarvet fondant. Her er lige et link: http://kagebutikken.dk/group.asp?group=17

Så kan jeg selv lave mmf og købe noget rød pastafarve og så købe det sorte færdigt. Det er vist den bedste løsning

Hmm billeder... håber den bliver fin nok til at jeg vil vise den frem jeg er jo ikke så øvet hehe.

Tak for hjælpen.

Så er den helt sikkert god nok, det har jeg bare aldrig set

Det synes jeg lyder som en god ide, det skal nok blive rigtig godt

God arbejdslyst

Anmeld

5. juli 2010

Mathilde

mor_sabina skriver:

Så er den helt sikkert god nok, det har jeg bare aldrig set

Det synes jeg lyder som en god ide, det skal nok blive rigtig godt

God arbejdslyst

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.