kan det passe at jeg har mærket liv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

silden85

her imorges efter min kæreste tog på arbejde, så ville jeg lige sove lidt mere, fordi jeg har fri idag også ligger jeg på min højre side, også kan jeg mærke at der er noget der puffer eller jeg kan mærke et eller andet inde i min mave (det er svært at forklare), og det kommer 3-4 gange lige i træk, også stopper det igen kan det være liv jeg har mærket? jeg er 19+3 uger henne idag

-silden85 19+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

ChatH

silden85 skriver:

her imorges efter min kæreste tog på arbejde, så ville jeg lige sove lidt mere, fordi jeg har fri idag også ligger jeg på min højre side, også kan jeg mærke at der er noget der puffer eller jeg kan mærke et eller andet inde i min mave (det er svært at forklare), og det kommer 3-4 gange lige i træk, også stopper det igen kan det være liv jeg har mærket? jeg er 19+3 uger henne idag

-silden85 19+3

Det kan det sagtens Jeg mærkede liv allerede i uge 15 anden gang Tillykke det er bare så fedt!!

Anmeld

5. juli 2010

silden85

mange tak men jeg synes bare at det er svært, når man ikke rigtigt ved hvad jeg skal mærke efter men det vil være dejligt hvis det er liv jeg har mærket men jeg må lige prøve at mærke efter de næste par dage, om jeg mærker det igen for jeg har aldrig mærket det før

Anmeld

5. juli 2010

*A*

Sejt!

Jeg har ikke mærket liv endnu  men håber snart det kommer. Jeg skal til misdannelses scanning i morgen, så det bliver spændende... Håber på at få kønnene at vide samtidigt.

Anmeld

5. juli 2010

mullesmith2

Vil også mega gerne mærke noget liv snart, er 18+0 idag med mine tvillinger. Skal også til scanning i morgen så får vi også kønnene med lidt større sikkerhed end i tirsdags da vi var afsted. Men så længe man kan se de trives på skærmen så er man ik så nervøs når man ik mærker noget endnu.

Anmeld

5. juli 2010

silden85

*A* skriver:

Sejt!

Jeg har ikke mærket liv endnu  men håber snart det kommer. Jeg skal til misdannelses scanning i morgen, så det bliver spændende... Håber på at få kønnene at vide samtidigt.

du må endelig skrive hvordan det kommer til at gå

Anmeld

5. juli 2010

silden85

Vil også mega gerne mærke noget liv snart, er 18+0 idag med mine tvillinger. Skal også til scanning i morgen så får vi også kønnene med lidt større sikkerhed end i tirsdags da vi var afsted. Men så længe man kan se de trives på skærmen så er man ik så nervøs når man ik mærker noget endnu.

det bliver spænde jeg skal til scanning på fredag

Anmeld

5. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

tillykke, søde! Det er så fantastisk at mærke de små puf!

Fra nu af vil du mærke dem oftere og oftere og inden du ser dig om vil det føles som om du er proppet med indvendige blå mærker

Anmeld

5. juli 2010

Karo

Jep, det kan helt sikkert godt passe

Anmeld

5. juli 2010

silden85

Caroline86 skriver:

tillykke, søde! Det er så fantastisk at mærke de små puf!

Fra nu af vil du mærke dem oftere og oftere og inden du ser dig om vil det føles som om du er proppet med indvendige blå mærker

mange tak søde det vil jeg glæde mig til måske ikke de blåmærker hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.