TbCp skriver:
Vi har desværre ikke rigtig haft mulighed for at få dem besøgt inden hun skal starte... det er nok også lidt dumt... måske jeg kan lokke Carsten til det på onsdag hvor han alligevel er hjemme....
Ang. drilleriet, tror jeg både det er pga. det der skete den dag med dagplejen men desværre også pga. ting der skete da jeg selv gik i børnehave.
Hvis I har mulighed for at besøge dem, ville det da være skønt - især for dig! Så du kan få sat ansigt på dem, der skal passe Liva og måske få lidt ro i sjælen?
Det anede mig, at du selv har haft dårlige oplevelser....det er jeg ked af!! Og det er da bare SÅ naturligt, at du er nervøs for Liva pga. det...men Liva er ikke dig, og Liva skal ikke gå i børnehave med de børn, du gik i børnehave med...Liva er en sej lille pige, der nok skal blive et eksemplarisk børnehavebarn, og hurtigt bliver en del af fællesskabet...det er jeg ganske sikker på! Men det er virkelig virkelig svært at komme ud over oplevelser, man selv har med sig...det vigtigste er selvfølgelig bare, at du er åben om dine bekymringer...og prøver at få dig snakket ud af det...

Anmeld