Børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2010

Ida.

TbCp skriver:

Vi har desværre ikke rigtig haft mulighed for at få dem besøgt inden hun skal starte... det er nok også lidt dumt... måske jeg kan lokke Carsten til det på onsdag hvor han alligevel er hjemme....

Ang. drilleriet, tror jeg både det er pga. det der skete den dag med dagplejen men desværre også pga. ting der skete da jeg selv gik i børnehave.

Hvis I har mulighed for at besøge dem, ville det da være skønt - især for dig! Så du kan få sat ansigt på dem, der skal passe Liva og måske få lidt ro i sjælen?

Det anede mig, at du selv har haft dårlige oplevelser....det er jeg ked af!! Og det er da bare SÅ naturligt, at du er nervøs for Liva pga. det...men Liva er ikke dig, og Liva skal ikke gå i børnehave med de børn, du gik i børnehave med...Liva er en sej lille pige, der nok skal blive et eksemplarisk børnehavebarn, og hurtigt bliver en del af fællesskabet...det er jeg ganske sikker på! Men det er virkelig virkelig svært at komme ud over oplevelser, man selv har med sig...det vigtigste er selvfølgelig bare, at du er åben om dine bekymringer...og prøver at få dig snakket ud af det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

LIZO

det er tit svært at være mor.. jeg havde det på samme måde.. synes ikke liam var klar. det var en stor børnehave. ikke nok voksene. mange af tingene skyldes nok den velkomst vi fik i børnehaven. jeg var ikke helt tryk ved at sende ham afsted, og vi endte jo så os med at rykke ham.. og på intet tidspunkt i den nye børnehave har jeg frygtet det. jo når de skal på tur.. tænk nu hvis liam bliver væk.. så vi øver i at han ved hele hans navn fødselsdag og adresse.. ( jeg er vist en pylremor )

hun er så sej en pige.. hun skal nok klare den

Anmeld

6. juli 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Hvis I har mulighed for at besøge dem, ville det da være skønt - især for dig! Så du kan få sat ansigt på dem, der skal passe Liva og måske få lidt ro i sjælen?

Det anede mig, at du selv har haft dårlige oplevelser....det er jeg ked af!! Og det er da bare SÅ naturligt, at du er nervøs for Liva pga. det...men Liva er ikke dig, og Liva skal ikke gå i børnehave med de børn, du gik i børnehave med...Liva er en sej lille pige, der nok skal blive et eksemplarisk børnehavebarn, og hurtigt bliver en del af fællesskabet...det er jeg ganske sikker på! Men det er virkelig virkelig svært at komme ud over oplevelser, man selv har med sig...det vigtigste er selvfølgelig bare, at du er åben om dine bekymringer...og prøver at få dig snakket ud af det...

Nej det er heldigvis hverken samme børn, voksne eller sted! Gudskelov

Det SKAL jo gå det hele og det kommer det også til.... jeg skal bare lige overbevises

Anmeld

6. juli 2010

TbCp

LIZO skriver:

det er tit svært at være mor.. jeg havde det på samme måde.. synes ikke liam var klar. det var en stor børnehave. ikke nok voksene. mange af tingene skyldes nok den velkomst vi fik i børnehaven. jeg var ikke helt tryk ved at sende ham afsted, og vi endte jo så os med at rykke ham.. og på intet tidspunkt i den nye børnehave har jeg frygtet det. jo når de skal på tur.. tænk nu hvis liam bliver væk.. så vi øver i at han ved hele hans navn fødselsdag og adresse.. ( jeg er vist en pylremor )

hun er så sej en pige.. hun skal nok klare den

Vi har været nede og hente min kusines søn et par gange og jeg har mødt den ene på Livas kommende stue, han virkede rigtig flink.

Anmeld

6. juli 2010

LIZO

du skal bare huske hun er en sej lille en.. hun ender sikkert med at styre det hele

det er altid værst for moren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.