Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ih tillykke søødeHavde jeg slet ikke set.Hvor er det stort.Jeg er rigtig glad på jeres vegne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: ih tillykke søødeHavde jeg slet ikke set.Hvor er det stort.Jeg er rigtig glad på jeres vegne
Mange tak søde for det snart er jeres tur..
MaleneS skriver: Mange tak søde for det snart er jeres tur..
det må være helt uvirkeligt.Ja det bliver deværre ikke vores tur før det forhåbeligt sker i behandling i efteråret
Kruse90 skriver: det må være helt uvirkeligt.Ja det bliver deværre ikke vores tur før det forhåbeligt sker i behandling i efteråret
Jeg har over hovedt ikke opfattet det endnu..
Men håber det sker for jer meget snart søde..
MaleneS skriver: Og hun ville kun lave en tisprøve på mig for og se om testen var positiv, og selvfølgeligvar den det, og den var så fin og tydelig min test, så tør godt tro lidt mere på at jeg er gravid.. Da min cyklus er meget urreglmæssig, villehun ikke kunne sige hvor langt jeg er henne,men omkring de 11 uger mener hun, så påmandag skal jeg til den først svangerskabssamtale og have en gynækologisk undersøgelsefor og se hvor langt jeg ca er.. Og så vil de henvisemig til sygehuset for og blive scannet, men jegkan være alt mellem 5-11 uger henne.. Vi er så glade herhjemme og glæder os til og fådet endnu mere bekræftet og ikke mindst finde udaf hvor langt jeg er henne.. Ville lige dele det med jer.. Den lykkelige men ikke helt opfatte MaleneS
Og hun ville kun lave en tisprøve på mig for og se om testen var positiv, og selvfølgeligvar den det, og den var så fin og tydelig min test, så tør godt tro lidt mere på at jeg er gravid..
Da min cyklus er meget urreglmæssig, villehun ikke kunne sige hvor langt jeg er henne,men omkring de 11 uger mener hun, så påmandag skal jeg til den først svangerskabssamtale og have en gynækologisk undersøgelsefor og se hvor langt jeg ca er.. Og så vil de henvisemig til sygehuset for og blive scannet, men jegkan være alt mellem 5-11 uger henne..
Vi er så glade herhjemme og glæder os til og fådet endnu mere bekræftet og ikke mindst finde udaf hvor langt jeg er henne..
Ville lige dele det med jer..
Den lykkelige men ikke helt opfatte MaleneS
Stort tillykke med det, hvor dejligt for jer
Ej hvor dejligt!! Så skete det alligevel. Stort tillykke til jer søde.
Stort tillykke
Hurraaaaaaaaaaaaa...
Majbritt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128