SA uden mens???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

Margurit

Hej piger.

Den 6 juni tog jeg en test, der viste svagt positiv. Dagen efter (og dagen efter igen) testede jeg igen, men her var den bragende negativ. Siden er jeg også blevet testet ved lægen (bare urinprøve), der også viste negativ. Min undren er så, at jeg ikke kan forstå hvor den mens bliver af?!?! Jeg er oppe på dag 59 uden mens, og det er 28 dage siden jeg testede negativ efter den positive. Burde der ikke komme mens, hvis ægget ikke satte sig ordenligt fast? Siden har jeg haft underlig udflåd. Nogle gange er det helt flydende, andre gange lidt klumpet og ellers kan det være meget elastisk og klæbrigt. (beklager det blev lidt ulækkert).

Hvorfor tror i den mens ikke kommer? Bør den ikke komme? Kan det være den positive test var snyd?? Andre der har prøvet det?

HJÆLP!!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Margurit

Jeg har også løbende haft mens-lignende smerter, men der kommer bare INTET!!! Og tit har jeg tænkt "Så, NU kommer mensen", og har egentlig ikke været i tvivl, men eftersom den ikke er kommer endnu, vil jeg ikke håbe længere.. ØV!

Anmeld

5. juli 2010

Frk. Himmelblå

Uha. Det lyder da mærkeligt. Er bange for, jeg ikke kan hjælpe dig :-(

Men hvad sagde lægen til det?

Jeg vil mene, du bør få foretaget en gyn.undersøgelse... 

Kh.

Anmeld

5. juli 2010

Margurit

SeptemberBaby skriver:

Uha. Det lyder da mærkeligt. Er bange for, jeg ikke kan hjælpe dig :-(

Men hvad sagde lægen til det?

Jeg vil mene, du bør få foretaget en gyn.undersøgelse... 

Kh.

Ja, det er mærkeligt ikke? Det er helt iorden. Jeg er bare glad for at få respons, så tak for det  

Jeg er ikke helt sikker på han egentlig forstod jeg havde testet positivt, så negativt, men at mensen ikke var kommet. Han tog nogle blodprøver, der blandt andet viste mine hormontal, og de var som de skulle være.

Synes du jeg skal ringe og høre om jeg ikke kan få en gyn. undersøgelse? 

Anmeld

5. juli 2010

Frk. Himmelblå

Halløj igen.

Ja, jeg synes, du skal blive undersøgt. Også fordi, du skriver, dit udflåd har ændret sig. Og sådan noget som fx underlivsbetændelse kan være utrolig svært at opdage...

Synes, du skal spørge din læge, om ikke du kan blive henvist til en gynækolog. De egentlige gynækologiske klinikker er ofte lidt dygtigere og grundigere i min erfaring. Læger er meget mere allround på deres ekspertise.

En gynækolog kan også evt. foretage en indvendig scanning, så det kan blive bekræftet, at alt er ok og lige som det skal være.

Udebleven mens kan forresten jo også skyldes: vægttab, overdreven fysisk aktivitet eller stress for bare at nævne nogen... 

Håber, du finder ud af det.

Anmeld

5. juli 2010

Margurit

SeptemberBaby skriver:

Halløj igen.

Ja, jeg synes, du skal blive undersøgt. Også fordi, du skriver, dit udflåd har ændret sig. Og sådan noget som fx underlivsbetændelse kan være utrolig svært at opdage...

Synes, du skal spørge din læge, om ikke du kan blive henvist til en gynækolog. De egentlige gynækologiske klinikker er ofte lidt dygtigere og grundigere i min erfaring. Læger er meget mere allround på deres ekspertise.

En gynækolog kan også evt. foretage en indvendig scanning, så det kan blive bekræftet, at alt er ok og lige som det skal være.

Udebleven mens kan forresten jo også skyldes: vægttab, overdreven fysisk aktivitet eller stress for bare at nævne nogen... 

Håber, du finder ud af det.

Tak for svaret. Anede ikke det med underlivsbetændelse. Jeg ringer til min læge som det første imorgen og spørger. Tror bestemt også det vil nedsætte mine bekymringer og undren og frustrationer og sådan. 

Her er hverken vægttab eller stress, men jeg dyrker da motion.. Dog ikke noget overdrevent. 

Jeg hører lægen imorgen, og krydser for at han vil hjælpe mig.

Tak skal du have 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.