mortil(nichlasogmathias) skriver:
jeg er en af dem som mærker med det samme at jeg er gravid.. jeg tager p piller og har taget dem hver dag til tiden, alligevel for en uge siden kan jeg mærke at jeg er gravid, men tænker pjat du tager p piller, så det er du ikke, men så i fredags er min mand og jeg ude og få et par øl, og sent på aftenen får jeg smerter i maven, og tænker bare at det er mens som er på vej, og der kommer kun et par pletter, om natten bliver blødningen kraftigere og der kommer en klump (fosteret) små klumper og slim. øv, selvom jeg ikke skal have flere børn nu syntes jeg det er hårdt.. men alligevel en lettelse for jeg ville ikke ku få en abort. så det er lidt blandede følelser. nu føler jeg mig bare ikke sikker på de piller..
ogen som har prøvet noget lignene..
kram fra karina med to skønne drenge..
Hej Karina.
Hvor er det uheldigt. Håber du kommer hurtigt ovenpå igen.
Jeg har været gravid 3 gange på p-piller , som jeg VED er taget til tiden. (min datter er også lavet på p-piller). 
Jeg har af flere læger fået at vide at det skyldtes at jeg ikke optager p-pillerne som jeg skal! Jeg er nu kommet på nogle der er lidt stærkere, hvor det ikke skulle være muligt. Desuden dyrker jeg ikke sex i den uge omkring ÆL, af frygt for at det skal ske igen. 
Næste gang jeg skal være gravid, skal det for første gang være planlagt, og noget jeg går og glæder mig til som alle andre 
Knus Pernille
Anmeld