tror min søn hører ikke så godt :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

Mimbi

Jeg skal til lægen her om  time med min søn, fordi jeg tror ikke at han hører særlig godt :/

Det er ofte at når jeg kalder på ham, at han ikke svar, også nær han ser tv siger ham til mig, om jeg ikke kan skrue op for lyden for han hører ikke hvad de siger ....

Den ene dag vi var ude og gå tur snakkede vi om et eller andet og han spurget mig 4 gange hvad jeg sagde for han kunne ikke høre det

Er bare helt nervøs for at ham ikke hører så godt.... Jeg har selv havt problemer da jeg var lille med at jeg ikke hørte så godt

Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, måtte bare ud med det

Knus

Maibritt 13+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

frk Jensen

Mimbi skriver:

Jeg skal til lægen her om  time med min søn, fordi jeg tror ikke at han hører særlig godt :/

Det er ofte at når jeg kalder på ham, at han ikke svar, også nær han ser tv siger ham til mig, om jeg ikke kan skrue op for lyden for han hører ikke hvad de siger ....

Den ene dag vi var ude og gå tur snakkede vi om et eller andet og han spurget mig 4 gange hvad jeg sagde for han kunne ikke høre det

Er bare helt nervøs for at ham ikke hører så godt.... Jeg har selv havt problemer da jeg var lille med at jeg ikke hørte så godt

Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, måtte bare ud med det

Knus

Maibritt 13+4

hej..

kan det være at han evt har væske i ørene?

syns da du skal få ham tjekket og så evt få lagt et dræn..

min marcus fik lagt dræn for snart 14 dage siden og det har hjulpet..

Anmeld

5. juli 2010

Mimbi

mor6473 skriver:

hej..

kan det være at han evt har væske i ørene?

syns da du skal få ham tjekket og så evt få lagt et dræn..

min marcus fik lagt dræn for snart 14 dage siden og det har hjulpet..

Det kan det godt være at det "kun" er væske  ... Skal til lægen om små 45 min.

Da jeg snakkede med lægen mente ham at det muligvis kunne været for meget ørevoks, men jeg ved ikke....

Håber på det bedste

Anmeld

5. juli 2010

Dot D

Vores datter, Sophie, gjorde lidt det samme,men jeg havde ikke tænkt videre over det før vi var til 5 års undersøgelse, hvor lægen sagde at hun ikke reagerede på alle lydene. Så vi fik en tid hos ørelægen til høreprøve. Det viste sig, at hendes hørelse er FIN, men et lille undertryk i øret gjorde, at det virkede som om hun ikke kunne høre. Hun fik  nogle "puste"  øvelser og i dag er der ikke noget( på nær den selektive hørelsesom børn nu har) Så jeg håber da får dig og din søn, at det måake bare er det. Vi købte en dims til at puste balloner op med, med næsen, på apoteket, som ørelægen gav os besked på og nogle næsedråber. Det var i november og vi var til kontrol her i juni, så det var hurtigt ovre

Håber det går godt hos lægen

fra Dot

Anmeld

5. juli 2010

frk Jensen

Mimbi skriver:

Det kan det godt være at det "kun" er væske  ... Skal til lægen om små 45 min.

Da jeg snakkede med lægen mente ham at det muligvis kunne været for meget ørevoks, men jeg ved ikke....

Håber på det bedste

ja jeg håber da at det "kun" er væske i ørene...

Held og lykke..

Giv lige en update når i er retur..

Anmeld

5. juli 2010

Mimbi

Dot D skriver:

Vores datter, Sophie, gjorde lidt det samme,men jeg havde ikke tænkt videre over det før vi var til 5 års undersøgelse, hvor lægen sagde at hun ikke reagerede på alle lydene. Så vi fik en tid hos ørelægen til høreprøve. Det viste sig, at hendes hørelse er FIN, men et lille undertryk i øret gjorde, at det virkede som om hun ikke kunne høre. Hun fik  nogle "puste"  øvelser og i dag er der ikke noget( på nær den selektive hørelsesom børn nu har) Så jeg håber da får dig og din søn, at det måake bare er det. Vi købte en dims til at puste balloner op med, med næsen, på apoteket, som ørelægen gav os besked på og nogle næsedråber. Det var i november og vi var til kontrol her i juni, så det var hurtigt ovre

Håber det går godt hos lægen

fra Dot

Det var dejligt at det ikke var mere end det

Dejligt med og historie der endte godt! håber det går lige så godt hos os

Knus

Maibritt 13+4

Anmeld

5. juli 2010

Mimbi

mor6473 skriver:

ja jeg håber da at det "kun" er væske i ørene...

Held og lykke..

Giv lige en update når i er retur..

Tak

Ja skal nok opdatere

Knus

Anmeld

5. juli 2010

Dot D

Mimbi skriver:

Det var dejligt at det ikke var mere end det

Dejligt med og historie der endte godt! håber det går lige så godt hos os

Knus

Maibritt 13+4

Jeg  i hvert fald fingre for jer

Anmeld

5. juli 2010

Mimbi

Så er jeg kommet hjem fra lægen og han sagde at Sámuel var mega rød i venstre øre så jeg fik noget pencilin så skulle jeg komme igen næste mandag for at tjekke om det var blevet bedre og muligevis få taget en høreprøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.