Rejse til salg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

mama09

2 uger til Tyrkiet her fra Aalborg d. 24/7 - 2 voksne - 1 bebs med morgenmad og aftensmad på hotel vega stars i Alanya.. Kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

oo

hov Trine, læg den ud under ordet er frit!! så er der mange flere der ser den hvis du har en pris, så kan du sikkert også få en masse af os til at sende den ud via facebook (jeg vil i hvert fald gerne hjælpe)

Anmeld

5. juli 2010

msax

Trinehw skriver:

2 uger til Tyrkiet her fra Aalborg d. 24/7 - 2 voksne - 1 bebs med morgenmad og aftensmad på hotel vega stars i Alanya.. Kom frisk

Jeg kan desværre ikke - det kunne sku ellers være lækkert... men som Trine siger så kom med en prid også smider jeg den gerne på fjæs for at hjælpe. Nu hvor den tyrkiske ambassade ikke vil...

SMIL Mette 35+5

Anmeld

5. juli 2010

mama09

Tjuhl skriver:

hov Trine, læg den ud under ordet er frit!! så er der mange flere der ser den hvis du har en pris, så kan du sikkert også få en masse af os til at sende den ud via facebook (jeg vil i hvert fald gerne hjælpe)

er gjort, jamen jeg/vi vil helst ha 10.000 og så koster det 200 kr at ændrede det pr. person. Vi håber at kunne få det beløb, så vi kan komme et andet sted hen der ligger i Europa.. og Tak

Anmeld

5. juli 2010

oo

Trinehw skriver:

er gjort, jamen jeg/vi vil helst ha 10.000 og så koster det 200 kr at ændrede det pr. person. Vi håber at kunne få det beløb, så vi kan komme et andet sted hen der ligger i Europa.. og Tak

coolio, jeg sender den ud over facebook i hvert fald, så må vi se

Anmeld

5. juli 2010

msax

Trinehw skriver:

Så er den smidt på fjæs... Håber I kommer af med den.

Har du prøvet den blå avis?

Anmeld

5. juli 2010

otlitrom

Håber du får det solgt, Trine! Så kan I få en ferie, hvor han ikke skal besøge sådan en åndsvag ambassade!!

Anmeld

5. juli 2010

mama09

msax skriver:

Så er den smidt på fjæs... Håber I kommer af med den.

Har du prøvet den blå avis?

tak og nej håber på bonus her eller face

Anmeld

5. juli 2010

mama09

kitty skriver:

Håber du får det solgt, Trine! Så kan I få en ferie, hvor han ikke skal besøge sådan en åndsvag ambassade!!

også her.. Har bare så ondt i mavsen, for vil virkelig gerne ha været afsted, har glædet mig som et lille barn siden januar, men pyt håber vi har råd til Italien istedet

Anmeld

5. juli 2010

Dictes mor

Jeg har sat den på min facebook også, så må vi se, om det giver gevinst... Og forresten, så er jeg dybt forbløffet over ambassadens opførsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.