savner eksen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har en eks jeg har barn med.. vi var sammen i 6 år, Jeg gjorde det dog forbi med ham, pga vores forhold gik meget ned af bakke og han ikke altid var så sød ved mig..

Jeg fandt en ny rimelig hurtigt.. Jeg savnede dog stadig min eks indimellem og han savnede mig, men jeg ville ikke rigtig prøve igen også alligevel ville jeg gerne. (det var virkelig svært)

Da jeg havde været sammen med min nuværende kæreste i ca 9-10 måneder opdagede jeg at jeg var blevet gravid..

Min eks ville stadig gerne have mig tilbage trods dette, og der skete nogle misforståelser mellem os som så gjorde at vi blev møg uvenner

Nu er vi begyndt at snakke sammen igen, og jeg syntes at det hele er meget svært..

Han ser en anden nu, og han siger at han elsker mig osv og han ikke tør prøve igen.. og det specielt er pga jeg venter barn med en anden. (kan godt forstå ham)

Skal lige siges at min nuværende kæreste holder jeg meget af, men vi er næsten aldrig sammen.. han sidder foran sin com fra han står op om eftermiddagen til han går i seng ved en 5-6 tiden om morgenen.

Det som om jeg mangler noget.. og savner det gode mig og min eks havde sammen..  Savner det der familie liv vi havde..

Ved ikke om det er pga han ser en anden og mine homoner går amok pt pga jeg er gravid.. (er i 6 månede)

Men siden igår har jeg grædt helt vildt og ikke kunne sove om natten..

Nogle råd til hvordan jeg kommer over ham/det??

Føler mig så dum osv pga jeg tænker sådan når jeg har en kæreste jeg venter barn med og som elsker mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

twinboys

Hejsa uha uha....

Tror det er dine homoner der spiller dig et pust...*****

Jeg synes du skal tage en snak med din kæreste og bede ham skrue lidt ned for computertiden, da du ikke synes det er helt okay at bruge tiden så meget derinde...

Tænk på du venter hans barn nu...

Majbritt

Anmeld

5. juli 2010

Anonym trådstarter

Hejsa uha uha....

Tror det er dine homoner der spiller dig et pust...*****

Jeg synes du skal tage en snak med din kæreste og bede ham skrue lidt ned for computertiden, da du ikke synes det er helt okay at bruge tiden så meget derinde...

Tænk på du venter hans barn nu...

Majbritt

Ja nemlig.. tænker også om det mon bare er mine homoner.. Men nøj hvor jeg græder hele tiden..

Sagde til min kæreste igår aftes at jeg savnede ham for mærker intet til ham..

Så sagde han at vi kunne købe noget go mad i aften og bruge lidt tid på hinanden. Håber at det hjælper

Anmeld

5. juli 2010

twinboys

Anonym skriver:

Ja nemlig.. tænker også om det mon bare er mine homoner.. Men nøj hvor jeg græder hele tiden..

Sagde til min kæreste igår aftes at jeg savnede ham for mærker intet til ham..

Så sagde han at vi kunne købe noget go mad i aften og bruge lidt tid på hinanden. Håber at det hjælper

Smiler lyder som en god idé og tag ud af hjemmet og oplev noget sammen..

Majbritt

Anmeld

5. juli 2010

B&J

Tror måske også du savner din x lidt er du ikke får den opmærksomhed og kærlig du ønsker.... håber i kan snakke om han kan skruge ca5 timer ned for computeren pg lav noget andet... for det lyder heller ikke tid din x var den bedste kæreste håber du finder ud af det mange knus her fra

Anmeld

5. juli 2010

Anonym trådstarter

B&J ja kan godt være at det er det der også gør det..

Anmeld

5. juli 2010

Trolde_mor

Min egen kæreste har selv været typen der sad meget ved computeren. Men det er ændret nu hvor vi også har stationær computer til fjernsynet. Når han så er på, er det oftest i mit selskab og nede i stuen.

Han deler på den måde flere ting med mig, og vi finder film på nettet som vi så hygger med. Det er blevet SÅ meget bedre.

Din kæreste lyder som en sød fyr, der tager dig seriøst når du siger du savner ham, og faktisk foreslår i laver noget sammen. Du kan jo prøve at finde ud af hvilke film, spil osv. han er til og dele det med ham, ved at gå i biffen f.eks. eller bare spørge lidt ind til spillene - det har en kæmpe betydning (selvom det måske ikke er så super spændende alt sammen )

Er selv 6 måneder henne og syntes at man i den her periode tænker meget over hvordan ens forhold er, fordi man føler at der ikke længere er så lang tid til den lille kommer..

Alt muligt held og lykke til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.