Hej
Jeg har en eks jeg har barn med.. vi var sammen i 6 år, Jeg gjorde det dog forbi med ham, pga vores forhold gik meget ned af bakke og han ikke altid var så sød ved mig..
Jeg fandt en ny rimelig hurtigt.. Jeg savnede dog stadig min eks indimellem og han savnede mig, men jeg ville ikke rigtig prøve igen også alligevel ville jeg gerne. (det var virkelig svært)
Da jeg havde været sammen med min nuværende kæreste i ca 9-10 måneder opdagede jeg at jeg var blevet gravid..
Min eks ville stadig gerne have mig tilbage trods dette, og der skete nogle misforståelser mellem os som så gjorde at vi blev møg uvenner 
Nu er vi begyndt at snakke sammen igen, og jeg syntes at det hele er meget svært.. 
Han ser en anden nu, og han siger at han elsker mig osv og han ikke tør prøve igen.. og det specielt er pga jeg venter barn med en anden. (kan godt forstå ham)
Skal lige siges at min nuværende kæreste holder jeg meget af, men vi er næsten aldrig sammen.. han sidder foran sin com fra han står op om eftermiddagen til han går i seng ved en 5-6 tiden om morgenen.
Det som om jeg mangler noget.. og savner det gode mig og min eks havde sammen.. Savner det der familie liv vi havde.. 
Ved ikke om det er pga han ser en anden og mine homoner går amok pt pga jeg er gravid.. (er i 6 månede)
Men siden igår har jeg grædt helt vildt og ikke kunne sove om natten.. 
Nogle råd til hvordan jeg kommer over ham/det?? 
Føler mig så dum osv pga jeg tænker sådan når jeg har en kæreste jeg venter barn med og som elsker mig. 
Anmeld