burde sove (kl 02.54)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

msax

Hmm - hvorfor er det at der bare en nogen nættter hvor man bare ikke kan sove?

Tankerne flyver rundt i ens hovede, og selvom man skriver dem ned for at få styr på dem, så hjælper det ikke. Det er helt basale ting som, husk at ringe til tandlægen, få nu samlet og renset den der nye søskende vogn, hvor langt er der fra Assens til Vester Skærninge... Ikke fuldstændige ligegyldige ting, men ting der ikke burde farer rundt i ens hovede om natten.

Jeg ved ikke om baby er helt tilfreds med situationen, men den har i hvert fald møflet godt rundt derinde den sidste time. Jeg bruger stadig også en hel del tid på at tænke på hvordan den vender, hvornår de finder ud hvordan den vender, hvad skal der ske hvis den vender forkert? skal jeg til scanning og vendingsforsøg sammen dag?.... ? Jeg tror jeg er nød til at ringe til jordmodercentret imorgen og hører om de kan give mig lidt svar.

Jeg håber i andre sover dejligt og trygt. Jeg burde gå ind og prøve på det samme, for Mille sover jo nok ikke længe imorgen bare fordi jeg ikke kan sove om natten.

Også er jeg forrresten da også lidt sulten - maven knurrer i hvert fald.

Godnat smil fra Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Dictes mor

Jeg sov trygt og godt på det tidspunkt, men jeg kender godt de nætter... Man kan ikke få tankerne ud af hovedet hvor meget man end gerne vi.

Jeg håber, at du fik sovet lit til sidst, og at den bølle-baby inde i maven lige fik møflet sig rundt og rigtigt på plads, så du kan føde derhjemme alligevel.

Er du stadig klar på babybio i morgen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.