Er tudefærdig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Har været på arbejde i 7 timer i aften, hvor jeg kun har siddet ned da jeg skulle hjælpe en beboer med at spise, ikke selv har spist, kun nået at tisse da jeg mødte, er blevet slået og kraset og er fuldstændig kvæstet.

Så vil man lige læse nyhederne og finder dette indslag

http://nyhederne.tv2.dk/article/31889196/

Hvor er jeg træt af at sådan nogen fjolser kan ødelægge en hel branches ry. Jeg har også selv været i hjemmeplejen og kan overhovedet ikke sætte mig ind i at der skulle være så meget luft i programmet.

Og de kommentarer der er skrevet!!!!! Man er åbenbart dum, doven, grim og har langt hjem hvis man er offentlig ansat. Hvad er det for en indstilling at have? Og hvor kommer de meninger fra? Tror snart jeg skal i seng!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Tropez

Jeanne skriver:

Har været på arbejde i 7 timer i aften, hvor jeg kun har siddet ned da jeg skulle hjælpe en beboer med at spise, ikke selv har spist, kun nået at tisse da jeg mødte, er blevet slået og kraset og er fuldstændig kvæstet.

Så vil man lige læse nyhederne og finder dette indslag

http://nyhederne.tv2.dk/article/31889196/

Hvor er jeg træt af at sådan nogen fjolser kan ødelægge en hel branches ry. Jeg har også selv været i hjemmeplejen og kan overhovedet ikke sætte mig ind i at der skulle være så meget luft i programmet.

Og de kommentarer der er skrevet!!!!! Man er åbenbart dum, doven, grim og har langt hjem hvis man er offentlig ansat. Hvad er det for en indstilling at have? Og hvor kommer de meninger fra? Tror snart jeg skal i seng!!!!

Hejsa jegkan godt forstå du er skuffet og vred, det ville jeg sørme også være, min første tanke var selv sikke nogen fæ hoveder, men det er jo kun de personer der har gjort det og ikke resten af branchen, har selv 2 veninder inden for det fag, og de er bestemt ikke sådan som dem fra nyhederner idag så lige en herfra og et tak fordi du gidder passe dem der ikke kan passe sig selv

Anmeld

5. juli 2010

Kløver

Sender lige stort kram

Jeg har selv været i branchen, alligevel tænkte jeg sådan nogle idioter, men ja det det er jo kun de idioter det omhandler om, fra tv2, og ikke resten af de ansatte i branchen, for hatten af, hvor de knokler, og ja så kommer sådan nogle idioter og ædelægger det for resten, hvad bilder de sig ind

dit arbejde er guld værd, husk det

Anmeld

5. juli 2010

Vial

Der er ingen tvivl om at den slags mennesker ødelægger det for dem, som gør det godt!

Det handler om ledelse! Jeg har selv været ansat i Københavns Kommune. Kun administrativt - men med hjemmehjælpere i enheden. De gjorde et godt stykke arbejde. Ledelsen var bare SÅ ringe OG det går altså ud over medarbejdernes indsats og engagenment. Vi leverede slet ikke max.

Min søster er lige startet i Københavns Kommune og er RYSTET over, hvor lidt folk laver. Hun er endda blevet opfordret til at handle ind i arbejdstiden.. I selv samme center, hvor dem fra håndværkerhaven blev afsløret. Hun arbejder IKKE som hjemmehjælper, men i en hel anden funktion - dog også med borgerkontakt.

Man kan mene meget om vores regering og vores beskæftigelsesminister (som jeg dårlig kan holde ud at høre på...), men de har fat i den lange ende, når de taler om, at de vil ind og se på effektiviteten i kommunerne! Her handler det ikke om at der skal besøges x antal flere borger på en dag, men at tage fat i selve ledelsen og se om der bliver arbejdet effektivt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.