Der er ingen tvivl om at den slags mennesker ødelægger det for dem, som gør det godt!
Det handler om ledelse! Jeg har selv været ansat i Københavns Kommune. Kun administrativt - men med hjemmehjælpere i enheden. De gjorde et godt stykke arbejde. Ledelsen var bare SÅ ringe OG det går altså ud over medarbejdernes indsats og engagenment. Vi leverede slet ikke max.
Min søster er lige startet i Københavns Kommune og er RYSTET over, hvor lidt folk laver. Hun er endda blevet opfordret til at handle ind i arbejdstiden.. I selv samme center, hvor dem fra håndværkerhaven blev afsløret. Hun arbejder IKKE som hjemmehjælper, men i en hel anden funktion - dog også med borgerkontakt.
Man kan mene meget om vores regering og vores beskæftigelsesminister (som jeg dårlig kan holde ud at høre på...), men de har fat i den lange ende, når de taler om, at de vil ind og se på effektiviteten i kommunerne! Her handler det ikke om at der skal besøges x antal flere borger på en dag, men at tage fat i selve ledelsen og se om der bliver arbejdet effektivt.
Anmeld