Føler mig da slet ikke velkommen :'/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.474 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

Ann.

Jeg synes det er rigtig trist at man ikke føler sig velkommen på en offentlig side.

Ved ikke om det er fordi at der er nogen der har noget personligt imod mig - men det kan der næsten ikke være, da jeg er rimelig ny og har bestemt ikke trådt nogen over tærene.

Præsentere mig pænt og kommer med gode råd hvor jeg kan.

Men nu så jeg lige at jeg er blevet slettet på terminslisten for Juli 

Det er jo skrevet efter dato og sjovt nok, så dem der stod efter mig står der stadig, men jeg er bare blevet slettet midt i det hele.

Det synes jeg da slet ikke jeg har fortjent 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Ann.

Undskyld, mener testlisten for juli.

Anmeld

4. juli 2010

Koen.

tror du ikke det kan være en fejl/uheld?

Anmeld

4. juli 2010

mariamiss6

jamen er du gravid da?

Ja undskyld jeg spørger, men i følge din status er du jo endnu ikke gravid... Så har du vel ikke termin i Juli?

Anmeld

4. juli 2010

Ann.

mariamiss6 skriver:

jamen er du gravid da?

Ja undskyld jeg spørger, men i følge din status er du jo endnu ikke gravid... Så har du vel ikke termin i Juli?

Skrev fejl - er rettet under.

Anmeld

4. juli 2010

Vidunderligeunger

TrineLærke skriver:

Jeg synes det er rigtig trist at man ikke føler sig velkommen på en offentlig side.

Ved ikke om det er fordi at der er nogen der har noget personligt imod mig - men det kan der næsten ikke være, da jeg er rimelig ny og har bestemt ikke trådt nogen over tærene.

Det er jo skrevet efter dato og sjovt nok, så dem der stod efter mig står der stadig, men jeg er bare blevet slettet midt i det hele.

mon ik det er en fejl???

Sådan kunne jeg nu ikke forestille mig nogen er herinde?? 

I starten da jeg var herinde (for lige at give dig min version) synes jeg ikke de var ret mange der svarede mine indlæg og jeg følte at der var kliker - MEN efter godt et år, en træls graviditet, en lille baby og efter at have mødtes med nogle herinde fra, så er det bare den BEDSTE side jeg kunne forestille mig  

Håber og tror der er sket en fejl...

Anmeld

4. juli 2010

4kløver

TrineLærke skriver:

Tror du ikke at det er en fejl...

Anmeld

4. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det er ikke fordi du ikke er velkommen. Det er flere der har prøvet. Når man laver copy past kan der ske mange sjove ting og sager Skriv dig bare på igen

Anmeld

4. juli 2010

oo

jeg er sikker på det bare er en fejl da vi skulle lave vores terminsliste inde i oktobergrupper (eller jeg tror det var dengang det hed 3. kvartals gruppen) der rodede vi rundt i det og folk blev slettet og andre fik rykket rundt på deres datoer osv don't worry, bare sæt dig på igen

Anmeld

4. juli 2010

Ann.

Kan godt være det bare er mig :/

Men jeg står på side 3 og nu er der 5 sider og jeg står ikke nogen steder - udover på mit eget indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.