Bryllupsfotos.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2010

Skouboe

oss mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Karo

Metchen skriver:

Så har vi fået billederne fra vores bryllup, og dem skal I da have muligheden for at se hvis I har lyst.

Jeg har sat en kode på, men I er mere end velkomne til at skrive til mig og få koden.

P.S. Love was in the air den dag, så kan ikke garantere for at de ikke vil give jer kvalme à la jeg-har-spist-to-bakker-flødeboller-men-der-er-da-lige-plads-til-en-liter-nougatis...

Kram M.

Jeg vil også gerne se

Anmeld

5. juli 2010

Vinker

Uha ja send mig endelig koden, tak

Anmeld

5. juli 2010

mama09

Metchen skriver:

Så har vi fået billederne fra vores bryllup, og dem skal I da have muligheden for at se hvis I har lyst.

Jeg har sat en kode på, men I er mere end velkomne til at skrive til mig og få koden.

P.S. Love was in the air den dag, så kan ikke garantere for at de ikke vil give jer kvalme à la jeg-har-spist-to-bakker-flødeboller-men-der-er-da-lige-plads-til-en-liter-nougatis...

Kram M.

uhh ja jeg vil også meget gerne ha "kvalme" heehe

Anmeld

5. juli 2010

otlitrom

Jeg vil også gerne se

Anmeld

5. juli 2010

Bondepigen

Metchen skriver:

Kram M.

Me too. Tak.... og tillykke endnu engang.

Anmeld

5. juli 2010

Dictes mor

Jeg vil også se..

Anmeld

5. juli 2010

Dictes mor

Wow wow wow siger jeg bare, hold op nogle flotte billeder, og hvor var du smuk den dag! Det er en af de flotteste bryllupskjoler jeg nogensinde har set!

Anmeld

5. juli 2010

Barbamama

Ja jeg er da også nysgerrig så send gerne koden til mig.

Anmeld

6. juli 2010

mama09

Metchen skriver:

Kram M.

De var super duper gode..... Fik helt ondt i mavsen af at kigge på jer 2, i er så lykkelige - så skønt at se  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.