Forkølelsen fra helvede - update..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

Skouboe

Jeg har nu været på smertestillende og penicillin i en uge og jeg har det stadig ad h****** - betændelsen vælter bare ud af næsen på mig stadigvæk, jeg sover stort set ikke og tæller stadig timer til jeg må tage smertestillende næste gang, så nu må jeg til læge igen imorgen Jeg er desuden også løbet tør for smertestilende 

Det er varmt og jeg er helt til rotterne og Freja er i gang med sit 71 ugers tigerspring for fuld skrue... hun hysser og pylrer og piber konstant og skal helst sidde på BÅDE mors og fars skød hele tiden, ellers vælter hendes verden.

Nu havde manden været så sød at arrangere frokost ved min svoger og svigerinde i dag i Tisvilde, så vi kunne nyde det gode vejr lidt og meningen var så at jeg skulle have taget mavebilleder (min svoger er selvstændig fotograf og fantastisk dygtig) og det fortalte manden mig i morges, hvorefter jeg fik en total nedsmeltning... enden på den hele blev at jeg ikke ville fotograferes, sådan som jeg har det nu... og nu er jeg i tvivl om jeg overhovedet vil have taget billeder. Jeg føler mig hverken lækker eller fantastisk eller noget med bare tung, fed og slidt ned til sokkeholderne...

Og mit mavemål har lige rundet 120 cm.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

otlitrom

Jeg har ikke noget klogt at skrive, det er jeg for træt til nu!

Men jeg vil sende dig et STORT og sige, at de mavebilleder du har vist herinde, de har altså været SÅ flotte! Nogle gange føler man det bare ikke selv, det kender jeg kun alt for godt!

God bedring i hvet fald! Håber snart du er rask og humøret bliver lidt lysere!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.