Hvem er de mest populære filmstjerner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.205 visninger
28 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

Liljesilas

Hej piger

Som overskriften lydder, hvem er de mest populære filmstjerner? Skal bruges til bogen "Babys første tid"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Pige2009

Hos os har vi skrevet hvilke musiknumre og filmstjerner osv. der var mest populære hos mor og far Der findes jo ikke som sådan en liste...

K.h. Linda

Anmeld

4. juli 2010

twinboys

mayapigen skriver:

Hej piger

Som overskriften lydder, hvem er de mest populære filmstjerner? Skal bruges til bogen "Babys første tid"

Amerikanernes 10 favorit filmstjerner

1. Clint Eastwood

2. Johnny Depp

3. Denzel Washington

4. Sandra Bullock

5. Tom Hanks

6. George Clooney

7. John Wayne

8. Meryl Streep

9. Morgan Freeman

10. Julia Roberts

Majbritt

Anmeld

4. juli 2010

misslea

mayapigen skriver:

Hej piger

heheh.... jeg følger lige med - har nemlig samme bog, og sidder også og overvejer kandidaterne

Men tænker, at det vel også er lidt smag og behag.... min mand og jeg er vidst i hvert fald ikke helt enige..... heeh

Anmeld

4. juli 2010

Liljesilas

misslea skriver:

heheh.... jeg følger lige med - har nemlig samme bog, og sidder også og overvejer kandidaterne

Men tænker, at det vel også er lidt smag og behag.... min mand og jeg er vidst i hvert fald ikke helt enige..... heeh

hehe hvem har i tænkt på? Jeg vil gerne have nogen med som også er lidt "nye"

Anmeld

4. juli 2010

B&J

mayapigen skriver:

Hej piger

Må jeg spør hvor man kan købe den helle??? og hedder den bare barnets første tid???

Anmeld

4. juli 2010

Pena

Altså jeg synes jo at Brad Pitt helt klart er en af de stjerner som har fyldt og stadig fylder meget i medierne, og som er med i ret fede film. Og så er han jo samtidig den lækreste.....

Ellers kan man jo nævne Bruce Willis, Viggo Mortensen, Ham fra Twilight er jo vildt populær lige nu,

Kvinder....Hmm....Altså der er jo selvfølgelig kæresten ( Altså Angelina) men ellers....

Julia Roberts, Cameron Diaz, Reese Witherspoon.

Anmeld

4. juli 2010

Liljesilas

B&J skriver:

Må jeg spør hvor man kan købe den helle??? og hedder den bare barnets første tid???

Ja babys første tid. Den jeg har købt, kan købes i ønskebørn, men ved man også kan købe dem i boghandleren, salling, magasin osv.

Anmeld

4. juli 2010

B&J

mayapigen skriver:

Ja babys første tid. Den jeg har købt, kan købes i ønskebørn, men ved man også kan købe dem i boghandleren, salling, magasin osv.

mange tak..

Anmeld

4. juli 2010

Liljesilas

Søddepødde skriver:

Altså jeg synes jo at Brad Pitt helt klart er en af de stjerner som har fyldt og stadig fylder meget i medierne, og som er med i ret fede film. Og så er han jo samtidig den lækreste.....

Ellers kan man jo nævne Bruce Willis, Viggo Mortensen, Ham fra Twilight er jo vildt populær lige nu,

Kvinder....Hmm....Altså der er jo selvfølgelig kæresten ( Altså Angelina) men ellers....

Julia Roberts, Cameron Diaz, Reese Witherspoon.

Hvad er det ham fra Twilight hedder? Jeg har nemlig ledt efter hans navn, for synes han er en af de populærer lige nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.