5 tænder brudt ud og 39,9 i feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.434 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

S.L.S

ja ved det lyder vildt... men hele 5 på 1 gang.. total feber ramt og hænger bare... de alle brudt ud på under 1 uge ...

dog fejler appetitten intet og vil da også gerne pjatte, ringede lægevagten op for lige at komme af med mine bekymringer...

men så længe der ingen feberudslæt var eller stivhed i nakke og ryg, skulle jeg bare slappe af, men var altid velkommen til at komme forbi...

er der andre der har oplevet så høj feber?? eller kom gerne med jeres tand frembrud.... her er vi 8 mdr gamle..

knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

NinaNymannMadsen

S.L.S skriver:

ja ved det lyder vildt... men hele 5 på 1 gang.. total feber ramt og hænger bare... de alle brudt ud på under 1 uge ...

dog fejler appetitten intet og vil da også gerne pjatte, ringede lægevagten op for lige at komme af med mine bekymringer...

men så længe der ingen feberudslæt var eller stivhed i nakke og ryg, skulle jeg bare slappe af, men var altid velkommen til at komme forbi...

er der andre der har oplevet så høj feber?? eller kom gerne med jeres tand frembrud.... her er vi 8 mdr gamle..

knus herfra

har oplevet næsten så høj en feber da min datter fik sine 2 første tænder de kom med kun timers mellemrum godt og vel faktis.
hun var frisk og sådan og spise fint og ville da pjatte og det hele men havde feber og svært ved at sove. fik afvide jeg kunne gi panodil junior så feberen kunne falde.
men hold da op 5 tænder på en gang det var sku da vildt.

Anmeld

4. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

S.L.S skriver:

knus herfra

Har hørt fra andre at børn sagtens kan have over 40 i feber og stadig være i hopla - andre igen er rigtig dårlige ved 39,6...

Så længe du giver rigeligt at drikke og spise - kommer med våde ble'er -skal det nok gå...

Vi har en dreng der aldrig har vist tegn på tænder, så her må vi selv stikke fingerne i hans mund for at se om der er nye. Nogle har vi ikke en dato på, fordi de er kommet ret hurtigt. Gerne ved tandbørstning at vi opdager det, at hov - nu er der lige en mere.

Anmeld

4. juli 2010

S.L.S

tusind tak for jeres svar.. ja det er sgu vildt..

håber det bliver meget bedre i morgen.. men dejligt hun er i godt humør.. men bliver nok en lang nat :-) agurk er lige pt det eneste der køler på hende og det er godt.. og vi har masser af våde bleer..

nu vil vi putte og se tiden an..

dejlig aften herfra

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.