i mavsen 
Jeg har siden torsdag aften haft ondt i højre side af maven - det føles som om lillemanden presser på organerne - men det er der ikke noget nyt i, det har han gjort læææænge - men i fredags blev det så slemt, at jeg ikke kunne stå eller gå ordentligt, jeg gik foroverbøjet hele tiden, fordi det hele krampede og slet ikke ville gå væk igen. Mavsen var også meget overflade øm, så den mindste berøring i højre side fik næsten tårerne til at trille ned af kinderne 
Så jeg ringede til FG og de ville gerne lige se mig til tjek - jeg kom ind og der var så desværre laaang ventetid (men helt okay, for det drejede sig om 2 AKS, så jeg kunne sagtens vente) - men da det blev vores tur, fik jeg kørt en strimmel og alt var fint - men lægen (som jordemoderen havde telefonisk kontakt med) mente det måske kunne være svangerskabsforgiftning, så hun tog nogle blodprøver (først i den ene arm "UPS, det løber vist ikke så godt" og så i den anden arm - men men men jeg har nu et KÆMPE blåt mærke i det første arm arghhhhh) og så stixede hun min urin....!
Det viste sig, at jeg havde en MEGET slem blærebetændelde og så mente lægen, der kom og tjekkede, at smertene skyldes et "blåt mærke på moderkagen" fordi lillemanden har sparket det samme sted i meget lang tid, men han scannede lige for en sikkerheds skyld og ALT var i fineste orden, men igen så trillede tårerne ned af kinderne hver gang han så meget som nærmede sig højre side med scanningsdimsen - DET GJORDE SÅÅÅÅ ONDT....!
Nu er jeg i gang med behandling af blærebetændelsen og skal så afvente svar på blodpøverne for at se om der skulle være andet galt - men jeg har bare så ondt, jeg kan hverken sidde, ligge eller bevæge mig uden at det gør sindsygt ondt 
Ville ikke så meget med dette, jeg havde bare brug for at fortælle at jeg har sååå ondt lige nu...! Men tusind tak hvis du læste så langt 
Katja (33+5)
Anmeld