Hyggeting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Har i en hyggeting? Hver tirsdag når jeg henter Jesse i legestuen, cykler vi altid forbi fiskebilen og køber en fiskedelle. Når han ser mig i legestuen skynder han sig hen til mig "mor fisekdelle" :) Det er vores lille ting. Hvad er jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2008

Honningblomst

Choko-teboller når vi er i brugsen...hvis det skal være spiseligt.
Ellers har vi store drenge hyggetid et par gange om ugen, hvor jeg går i seng samtidig med drengene og så ser vi tv og snakker indtil vi falder i søvn....ren hygge.
Knus..

Anmeld

24. juni 2008

Stumpen

Eva skriver:

Ellers har vi store drenge hyggetid et par gange om ugen, hvor jeg går i seng samtidig med drengene og så ser vi tv og snakker indtil vi falder i søvn....ren hygge.
Knus..

Genialt Eva, det tror jeg ikke der er ikke mange det har tid til -eller skal jeg skrive- giver sig tid til.. incl mig selv ;) men nu vil Mathilde heller ikke falde i søvn i vores seng, så det kommer helt af sig selv...
(H) Anja -der ikke synes vi har en en fast hygge-ting endnu som dem I kommer med..

Anmeld

24. juni 2008

Lullaby

Hver tirsdag og torsdag når min mand er på arbejde er det mig der henter Iza alene sammen med Yazmin. Hvis Yazmin sover går vi en tur forbi legepladsen. Hvis hun først sover når vi kommer hjem så hygger Iza og jeg foran fjernsynet hvor vi ser en af de tegnefilm hun vælger. Så tegner vi eller lægger puslespil, "tegner" på ryggen og rigtig hygger uden far :)

Anmeld

24. juni 2008

MorCamilla

Vi begyndte med for ca 1½ måned siden at se disney show fredag aften inden sengetid... Så sidder vi i sofaen og hygger med det ind til Mikkel selv begynder at snakke om at komme i seng..
Det er nu meget hyggeligt..

Og ud over det synger vi godnat sang eller læser en bog i hans seng inden han skal sove...

Anmeld

26. juni 2008

Pia.

Jeg syntes vi har mange forskellige ting...

Vi samles altid når børnene kommer hjem om eftermiddagen, med et eller andet hyggeligt... det kan være popcorn, boller, kage og saftevand...
Da jeg gik hjemme var det bare børnene og mig men nu hvor jeg har dagplejebørn passer det med at de kommer hjem til børnene skal have frugt/brød om eftermiddagen så der hygger de bare med - det er fast... og så fortæller de hvad dagen er gået med...

ellers har vi fast vores hyggestund om aften, hvor vi putter og siger, I love you, I miss you, I Kiss you, I "nuller Næse" (og så nuller vi næserne og kysser godnat til sidst) - det har jeg gjort med børnene lige så længe de kan huske...(L)

Ellers har vi vores fredag og lørdag aftner med de store, der kommer Lillebror i seng som normalt eller i hvert fald tidligere end de andre og så hygger vi med slik og hvad vi ellers kan finde på... og finder gerne en god film alle vi se...

så ja her er en masse forskellige hyggestunder...

Knus Pia.

Anmeld

26. juni 2008

Honningblomst

Stumpen skriver:

Eva skriver:

Knus..

Genialt Eva, det tror jeg ikke der er ikke mange det har tid til -eller skal jeg skrive- giver sig tid til.. incl mig selv ;) men nu vil Mathilde heller ikke falde i søvn i vores seng, så det kommer helt af sig selv...
(H) Anja -der ikke synes vi har en en fast hygge-ting endnu som dem I kommer med..

Tak..:) vi nyder i hvert fald tiden sammen rigtig meget og bare vent til Mathilde bliver lidt større, så er det måske nemmere med sådanne stunder.:)
Knus Eva...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.