Skråstole, hvilken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

SarahAa

Hej alle

Ja som overskriften lyder, hvilken skråstol "skal", "burde" man bruge?

Har en svigermor som er virkelig emsig (staves),  hvad angår de små rygge, hvilket er fint nok. Men i længden lidt for meget

Så derfor, hvilken af disse ville i bruge?

Mener jo at de er lige "gode", for så længe sidder hun der jo ikke endnu, da hun kun er 4mdr

Men lige et par billeder

Knus Sarah

---------------------------------------------------------------------------

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Pige2009

Synes egentlig de ser lige fine ud Her brugte vi Bumbostol til Laura, da den kan bruges over en længere periode af barnets liv end en skråstol

K.h. Linda

Anmeld

4. juli 2010

LinLin

Den øverste.. Jeg bryder mig ikke om de der "fjeder"-nogen (som den nederste)...

Vi havde en der lignede den øverste; der kunne ryggen lægges helt ned (så sagde sundhedsplejersken det var ok han lå i den tidligere og lidt længere tid ad gangen end ellers) + man kunne slå gyngefunktonen fra!

Men den er rar at have - skal have sådan een denne gang også  

Anmeld

4. juli 2010

Maddox

Vi havde også en, som den øverste til begge vores. Det smarte ved den, er netop som Mor til David siger, at man kan ligge den helt ned og derved bruge den helt fra fødslen

Den skulle være bedre for ryggen, idet der er en helt fast plade i bunden, som støtter ryggen..  Men den anden er da garanteret sjovere for barnet at sidde i, da den kan vippe noget "vildere"

Anmeld

4. juli 2010

MalenemortilThilde

Jeg synes nu de ser gode ud begge to men jeg har en baby bjørn skråstol.

Anmeld

4. juli 2010

Margorie

Vi havde den du viser øverst(bare andet design) og var meget glade for den, næste bebs får en af samme slags.. Synes ikke så godt om de der vippe hoppe nogle da de ikke er så robuste?

Anmeld

4. juli 2010

B&J

sådan en du har på de 2 nederste sådan en bruger vi bare en gammel model vores dreng elsker af kunne vippe sig selv helt vildt og han er 4mdr i dag... og den øverste har vi også men den kan ikke vippe så meget så den gider han slet ikke og han sidder bedre i den du har 2 billeder af

Anmeld

4. juli 2010

Skouboe

Jeg ville vælge den der var nemmest at spule, siden de kan blive meget nussede... 

Se iøvrigt denne:

https://www.baby.dk/debat/37068pi1/ordet-er-frit/hvad-kan-babys-ryg-klare--sakset-fra-vores-boern.aspx

Anmeld

4. juli 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har en skråstol for Baby Bjørn. Den er super god med de 3 indstillingsmuligheder for ryggen. Især vippefunktionen har vi været glade for. Det er godt nok en af de dyrere modeler, men helt sikkert alle pengene værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.