Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Må lige dele med jer
vi har i et stykke tid kigget efter campingvogn til vores familie ferier og da vi ikke har de store midler pga ombygning og ny baby har vi været nødsaget til at kigge efter noget gammelt noget- hvilket var rigtig super så længe den ikke var ulækker.
MEN idag har mine forældre så købt en ny brugt campingvogn til dem selv og så ringer min mor og siger at vi kan få deres gamle som forskud på arven hvis vi vil have den...
så nu har vi satme en campingvogn fra 2000 incl fortelt til ferien så nu vil kasper se om han kan få fri i uge 28 så vi kan komme afsted
IHHH hvor jeg glæder mig.
Kæmpe kram
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ajjj hvor fedt
Chatarina skriver: Må lige dele med jer vi har i et stykke tid kigget efter campingvogn til vores familie ferier og da vi ikke har de store midler pga ombygning og ny baby har vi været nødsaget til at kigge efter noget gammelt noget- hvilket var rigtig super så længe den ikke var ulækker. MEN idag har mine forældre så købt en ny brugt campingvogn til dem selv og så ringer min mor og siger at vi kan få deres gamle som forskud på arven hvis vi vil have den... så nu har vi satme en campingvogn fra 2000 incl fortelt til ferien så nu vil kasper se om han kan få fri i uge 28 så vi kan komme afsted IHHH hvor jeg glæder mig. Kæmpe kram
weee hvor lækkert...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128