Jubiiiiiiiii!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

ChatH

Må lige dele med jer

vi har i et stykke tid kigget efter campingvogn til vores familie ferier og da vi ikke har de store midler pga ombygning og ny baby har vi været nødsaget til at kigge efter noget gammelt noget- hvilket var rigtig super så længe den ikke var ulækker.

MEN idag har mine forældre så købt en ny brugt campingvogn til dem selv og så ringer min mor og siger at vi kan få deres gamle som forskud på arven hvis vi vil have den...

så nu har vi satme en campingvogn fra 2000 incl fortelt til ferien så nu vil kasper se om han kan få fri i uge 28 så vi kan komme afsted

IHHH hvor jeg glæder mig.

Kæmpe kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

TbCp

Ajjj hvor fedt

Anmeld

4. juli 2010

sarahb

Ej hvor er det da bare så fedt..
Tillykke med det, i skal dælme nok få mange timer til at gå i den..
Hvor hyggeligt

Anmeld

4. juli 2010

mama09

Chatarina skriver:

Må lige dele med jer

vi har i et stykke tid kigget efter campingvogn til vores familie ferier og da vi ikke har de store midler pga ombygning og ny baby har vi været nødsaget til at kigge efter noget gammelt noget- hvilket var rigtig super så længe den ikke var ulækker.

MEN idag har mine forældre så købt en ny brugt campingvogn til dem selv og så ringer min mor og siger at vi kan få deres gamle som forskud på arven hvis vi vil have den...

så nu har vi satme en campingvogn fra 2000 incl fortelt til ferien så nu vil kasper se om han kan få fri i uge 28 så vi kan komme afsted

IHHH hvor jeg glæder mig.

Kæmpe kram

weee hvor lækkert...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.