En billedrunde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.372 visninger
25 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

TbCp

Har lidt billeder jeg må vise
Vi grillede med nogle venner igår aftes... en kanon hyggelig aften og Liva nød det Synes bare billedet af Carsten og Liva er så skønt

Igår morges væltede hun i sin lille lænestol og knaldede hovedet lige ned i hjørnet af sofabordet..... derfor den fine blå bule i panden.

Det sidste billede er fra idag hvor Liva afprøvede mit fod-boblebad

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Ranarupta

Jeg synes simpelthen, at Liva er én af de kæreste piger, jeg nogensinde har set! Hun ser rigtigt fræk, smuk og skøn ud

Og jeg synes også, at billedet med Carsten og Liva er rigtigt godt! Lige til glas og ramme

Anmeld

4. juli 2010

TbCp

Ranarupta skriver:

Jeg synes simpelthen, at Liva er én af de kæreste piger, jeg nogensinde har set! Hun ser rigtigt fræk, smuk og skøn ud

Og jeg synes også, at billedet med Carsten og Liva er rigtigt godt! Lige til glas og ramme

1000 tak

Anmeld

4. juli 2010

oo

Ranarupta skriver:

jeg er SÅ enig - hele vejen rundt  (jeg har haft Liva-krøller på min babyønskeseddel det sidste halvandet år )

Anmeld

4. juli 2010

Ranarupta

Tjuhl skriver:

jeg er SÅ enig - hele vejen rundt  (jeg har haft Liva-krøller på min babyønskeseddel det sidste halvandet år )

Ja, sådan har jeg det også med de krøller! Har selv krøller, men hader dem. 
Men jeg håber sådan, at Albert får dem.
Vil gerne have en rødhåret dreng med krøller  

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hun er ihvertfald også et af de allersmukkeste børn jeg har set - ikke midst pga krøllerne. Jeg synes virkelig hun er helt specielt smuk, og dejlig fræk at se på Skønne sommerbilleder!!!

Anmeld

4. juli 2010

TbCp

Ranarupta skriver:

Ja, sådan har jeg det også med de krøller! Har selv krøller, men hader dem. 
Men jeg håber sådan, at Albert får dem.
Vil gerne have en rødhåret dreng med krøller  

Vi har snakket om at hun garanteret også bliver vildt træt af dem når hun bliver ældre Men jeg elsker dem!!!

Anmeld

4. juli 2010

TbCp

Rosa skriver:

Hun er ihvertfald også et af de allersmukkeste børn jeg har set - ikke midst pga krøllerne. Jeg synes virkelig hun er helt specielt smuk, og dejlig fræk at se på Skønne sommerbilleder!!!

Tak tak

Vi synes jo også hun er helt fantastisk

Anmeld

4. juli 2010

Bayze

ÅHH hvor er hun altså bare ualmindelig lækker dit pigebarn

Anmeld

4. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg må give alle de andre ret,Liva er også en favorit i min bog,hun er gudesmuk,dejlig og charmerende.

Alexander har sjovt nok fået en bule på næsten nøjagtig samme sted.Han satte sig på en trappe...der var bare ikke så meget trappe lige der hvor han gerne ville siddeLægger lige nogle billeder ind,når både jeg og manden får tømt mobilerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.