Dyner....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. juni 2008

Musen5

Vidste ikk lige hvor jeg ellers skulle spørge....

Ville lige høre hvor gamle jeres "små" var da de gik over fra babydyne til junior. Har overvejet om vi skulle prøve at gi benjamin en juniordyne eftersom Liv fik en voksendyne i julegave. Han er nemlig rigtig god til at smide sin babydyne lang pokker i vold, hvilket jo resulteret i at han bliver kold uanset hvor meget nattøj han får på. (har nemlig prøvet). Hvad er jeres erfaringer med juniordyne til en på 13½ mdr??

mhlb /mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jesse fik en juniordyne i julegave da han var 10 mdr. Det gik fint og uden problemer. Så det sys jeg da bare i skal gøre.

(H)

Anmeld

24. juni 2008

Anja

Elias begyndte at bruge juniordyne da han var 7-8 mdr. Han blev for kold i tremmesengen når han sparkede dynen af. Han sparker den stadig af, men den fylder lidt mere i sengen og holder ham varm. Men han har (med mindre der er MEGET sommervarmt) stadig en body+heldragt på om natten.

Anmeld

24. juni 2008

Musen5

Lige pt sover Benjamin med body og natdragt (dog uden sokker for han hiver dem af i søvne) og så bare med et tæppe over sig. Det er jo ikke synderligt varmt udenfor, men da han er en varm dreng og vores lejlighed holder (for) godt på varmen selvom vi lufter ud konstant så sveder han tran hvis han får andet på. Tror nu alligevel jeg vil overveje juniordynen til ham...

Anmeld

24. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Musen5 skriver:

Lige pt sover Benjamin med body og natdragt (dog uden sokker for han hiver dem af i søvne) og så bare med et tæppe over sig. Det er jo ikke synderligt varmt udenfor, men da han er en varm dreng og vores lejlighed holder (for) godt på varmen selvom vi lufter ud konstant så sveder han tran hvis han får andet på. Tror nu alligevel jeg vil overveje juniordynen til ham...

Lige nu hvor det er sommer har vi selv lavet 2 juniordyner til Jesse. Jeg tog et vattæppe og klippede midt over. Så er der en til sengen og en til barnevognen. Det er nemt og billigt. Vi har dog en dundyne til ham til vintertiden.

Anmeld

24. juni 2008

Honningblomst

4-5 mdr. har mine været da vi gik over til juniordyne og 2 å da det blev en voksendyne..
Eva

Anmeld

24. juni 2008

Stumpen

Mathilde fik juniordyne da hun kom over i tremmesengen.. Hun var 4-5 måneder..
(H) Anja..

Anmeld

24. juni 2008

MorCamilla

Mikkel har gennem hele det første år af hans liv været meget lille, så han kom først over i en tremmeseng da han var ca. 11 måneder og fik så en junior dyne i 1 års fødselsdagsgave...

Anmeld

26. juni 2008

Pia.

omkring et halvt år tror jeg de var da de fik junior dyne alle tre... syntes baby dynerne er så små... - mine børn har alle tre godt kunne lide at blive puttet godt ind i dynen, så man kunne nemmere svøbe dem i den store dyne ....

Så jeg vil sige ud og købe en junior dyne...:)

Knus Pia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.