test negativ 3+3,så er jeg vel heller ikke gravid denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.525 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

Miss.Sunshine

bare klynke indlæg

ville være 3+3 i dag,men test negativ. syntes bare at så mange har kunne teste positivt tidligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Daisy

Miss.Sunshine skriver:

bare klynke indlæg

ville være 3+3 i dag,men test negativ. syntes bare at så mange har kunne teste positivt tidligt.

Med den første kunne jeg først teste positivt da jeg var 6+5 ved nr. 2 omkring 6 uger. Men denne gang testede jeg bragende positivt 4+0. Det er meget forskelligt.

Anmeld

4. juli 2010

TbCp

Det er også meget tidligt at teste... jeg var fjorten dage over tid før jeg fik positiv test

Anmeld

4. juli 2010

Muffinmus

Tja, jeg kunne godt teste der, men det er jo langt fra alle der kan det:-)

Ofte kan du bruge samme mønster som første gang kunne du første teste sent der er der store chancer for først at teste sent andne gang også...Men har man ikke noget at sammenligne med så må man jo bare væbne sig med den trælse tålmodighed og se hvad der sker:-)

Anmeld

4. juli 2010

LotteN

jeg tætteste først positiv da jeg var over en månede henne i graviditeten.. så der er håb forude endnu

Anmeld

4. juli 2010

Miss.Sunshine

LotteN skriver:

jeg tætteste først positiv da jeg var over en månede henne i graviditeten.. så der er håb forude endnu

Nå okay,syntes bare så mange kan teste tidligt.

Jeg får også mens smerter,eller ikke smerter,men en mild udgave af dem,de kommer og går og mit udflåd ( sorry for detaljen) vælter ud. Så hvis jeg skal ha mens,kan den bare komme,gider ikke gå og tro noget. Skal dog først ha mens på torsdag...så indtil da lever håbet en smule. Troede bare jeg burde kunne teste positiv nu hvis den var god nok

Anmeld

4. juli 2010

Sakris

Er du sikker på at mange kan teste positiv så tidligt?

Jeg testede positiv 4+3 som skulle være dagen for min mens dag! Så det er jo 7 dage senere! Tror da det er meget normalt.

Anmeld

4. juli 2010

K&S

Miss.Sunshine skriver:

bare klynke indlæg

Jeg testede også først positiv da jeg var 5+0 - i dagene op til havde jeg taget flere test, der var negative, så du må ikke opgive håbet endnu   

Jeg  for en positiv test...!

Anmeld

4. juli 2010

Maria-s

Jeg testede negativt 4+0 og havde nogle af de samme symptomer som du skriver; mens lignende smerter og udflåd. Jeg havde bare en fornemmelse af at den var der.. Tester svagt positivt 4+3.

Så slå koldt vand i blodet og tag ikke sorgerne på forskud Det kan sagstens være at du ER gravid  for dig

Anmeld

4. juli 2010

AnneBJ

Håber den er der, men er enig med de andre..Prøv igen om nogle dage!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.