kom frit frem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

LauraLW

med al jeres luksus :-) Yes yes tøser, vi snakker ren materialisme hehe

Behøver ikke være dyrt, men hvad har I sidst forkælet jer selv med, eller blevet forkælet med? Vis frem og lad os alle blive mega misundelige :-)

Affødt af Valles tråd med hendes smukke forlovelsesring viser jeg hermed min seneste luksus: Min "jeg er blevet MOR"-ring. Den blev købt 1 uge inden jeg fødte Vilma (dog startede det med at være en anden, men fik den byttet til denne alliancering istedet og jeg fik lavet den mat) Er top glad for den, og håber at den vil sidde på min finger længe (lige nu er mine fingre i øvrigt så hævede af varmen, så ingen chance for at den falder af hehe)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

B&J

Den her parfume fik jeg af kæresten fordi da vi lige kom forbi en matas og han syntes den duftede godt så købte han den til mig

Anmeld

4. juli 2010

Camilla_a

D&G C'est Chic 3719251024
3719251024

Klik på billedet, for at lukke vinduet

Sådan et ur fik jeg af kæresten et år i fødselsdagsgave og jeg er bare så glad for det!

Anmeld

4. juli 2010

MariaJ

LauraLW skriver:

med al jeres luksus :-) Yes yes tøser, vi snakker ren materialisme hehe

Behøver ikke være dyrt, men hvad har I sidst forkælet jer selv med, eller blevet forkælet med? Vis frem og lad os alle blive mega misundelige :-)

Affødt af Valles tråd med hendes smukke forlovelsesring viser jeg hermed min seneste luksus: Min "jeg er blevet MOR"-ring. Den blev købt 1 uge inden jeg fødte Vilma (dog startede det med at være en anden, men fik den byttet til denne alliancering istedet og jeg fik lavet den mat) Er top glad for den, og håber at den vil sidde på min finger længe (lige nu er mine fingre i øvrigt så hævede af varmen, så ingen chance for at den falder af hehe)

Hvor ER den smuk.

Jeg har faktisk ikke rigtig købt noget her på det sidste (godt det samme, da jeg handlede bankkontoen i sænk mens jeg gik over tiden og ventede på Johanna). I stedet er jeg blevet en slags privatsponsor for SAS. Det dyreste indkøb for nylig var flybilletter til Danmark til mig og min lille guldklump, så hun kunne møde sin familie og flybilletter til os alle tre om en uges tid så vi kan spise is og få sand mellem tæerne i sommerhus i Danmark.

Anmeld

4. juli 2010

Ranarupta

Jeg har fået marguerit-ringen af kæresten i barselsgave Jeg elsker den! Parfumen dufter sååå godt og er en af mine yndlings

Anmeld

4. juli 2010

LauraLW

Skøøøøøøønt :-)

Jeg har egentlig også lige fået en ny pung. Eller fik faktisk en for nogle måneder siden, men den var ikke helt rigtig... - så har ledt og ledt og har ikke kunne finde nogen som jeg synes var fed og samtidig havde råd til. Men men men så fandt jeg en super fed læderpung af mærket The Bridge sat ned fra 1099,- til 249,-... Jo tak hehe. Det er sådan en der bare bliver lækre og lækre med tiden og der er god plads til kort og mønter etc.

Anmeld

4. juli 2010

Tulle28

Ranarupta skriver:

Jeg har fået marguerit-ringen af kæresten i barselsgave Jeg elsker den! Parfumen dufter sååå godt og er en af mine yndlings

Det er også min yndlings yndlings yndlings parfume!! Har brugt den i over et år nu og kan ikke finde nogen der kan måle sig med den

Anmeld

4. juli 2010

Tulle28

Jeg har ikke noget billede, men det sidste jeg købte var en Cashmere cardigan... Mor havde brug for noget blødt på huden når nu babserne var tyndslidte og maven øm efter kejsersnit...

Anmeld

4. juli 2010

CarinaSB

jeg har forkælet mig med 2 gucci parfumer ..

Anmeld

4. juli 2010

henh01

Sidst jeg købte noget materilistisk var for en lille mdr siden hvor jeg brugte en formue på et nyt 42" fladskærmstv, da de gamle fladskærm gik på strejke. (Virkelig øv at bruge penge på elektonik) Puha en lille mdr siden, må da vidst snart ud og købe lidt til mig selv. Har for travlt med at handle ind til kommende baby,min datter og mand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.