altså... jeg har to styk tøser der bare skal kravle op på ALT lige nu. og så stå dér og flagre (med stor risiko for at falde ned og slå sig). det er jo selvfølgelig skideskægt, særligt når jeg er optaget med den ene og den anden står PÅ spisebordet i den anden ende af lejligheden 
det er nu ikke så meget det, der gør mig sindssyg – men det faktum at jo mere forbudt noget er, jo sjovere er det at gøre det, bare for at se/få min reaktion. aaargh! det kan være alt fra at kyle tallerkener (med mad på) på gulvet til at flå mors briller af til at hælde al mælken ud over sig selv. de er pisseligeglade med at jeg bliver sur, faktisk griner de af mig imens!! 

hvordan fanden sætter jeg mig i respekt? er det en fase, det her, eller er det kun mine børn der er sådan? jeg har aldrig skældt dem så meget ud at de bliver bange/kede af det og vil helst ikke derhen. men altså – det er eddermame svært at rumme dem og være pædagogisk og selv bevare roen når de konstant laver ulykker!
det er heller ikke just fordi varmen hjælper ... vi er bare alle påvirket af den lige nu 

Anmeld