Gned sig i øret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

L-Mortil3

Ja vi var allesammen ved naboen igår, de har 2 små chiaua'er lige i et sekund var jeg ikke over dem og den ene slikkede ham i hans venstre øre (ikke bare på spidsen).

Efterfølgende blev øret rødt og han forsøgte hele tiden at gnide det med overarmen og øret var indrødt, jeg rensede det med det samme jeg så det med lunkent vand. Efter et par timer forsvandt rødmen og han stoppede med at gnide øret, men idag ryster han ind i mellem på hovedet, ca. 5 sekunder af gangen, men stopper så igen, og så kan der gå flere timer inden han gør det igen, han virker ikke spor utilpas som igår, og har sovet som en sten, så jeg ved ikke helt om det er fordi øret stadig er lidt fugtigt...

Det er vel ikke noget jeg bør få tjekket hos vaglægen? Forestiller mig at ringe til lægen i morgen såfremt han stadig gør det, nu er der dog stilstand i det...

Hvad ville du gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Low

Det lyder da godt nok lidt suspekt . Jeg ville gøre som dig tror jeg. Ringe til min egen læge og hvis det blev værre så ville jeg ringe til noget mere akut så som en vagt læge .

for at det bliver beder

Anmeld

4. juli 2010

L-Mortil3

Low skriver:

Det lyder da godt nok lidt suspekt . Jeg ville gøre som dig tror jeg. Ringe til min egen læge og hvis det blev værre så ville jeg ringe til noget mere akut så som en vagt læge .

for at det bliver beder

Ja det er nemlig lidt svært at vurdere, han fik først ondt da den havde stukket tungen nærmest helt ind i hjernen, men da jeg fik det gjort rent forsvandt det, jeg kan levende sætte mig ind i hvor ubehageligt det må have været, det er også derfor jeg ikke pt. vil ringe til noget akut, da der jo ikke er tegn på MØB, eftersom det kun var efter slikket, og forsvandt igen...

Men som mor er man jo noget pyller, så altid rart med et andet syn på sagen

- Liam har ikke rystet på hovedet siden, men nu afventer vi og ser!

Anmeld

4. juli 2010

Dictes mor

Jeg ved ikke, om det er på grund af hunden, der slikkede, men det lyder lidt suspekt. Jeg kan ikke se, hvad der skulle have gjort det. Jeg vil nu sige, at min hund har slikket på min pige nogen gange uden der er sket noget, så måske var øret bare lidt irreteret over et eller andet, og så så du det først, fordi den slikkede?

Anmeld

4. juli 2010

L-Mortil3

Dictes mor skriver:

Jeg ved ikke, om det er på grund af hunden, der slikkede, men det lyder lidt suspekt. Jeg kan ikke se, hvad der skulle have gjort det. Jeg vil nu sige, at min hund har slikket på min pige nogen gange uden der er sket noget, så måske var øret bare lidt irreteret over et eller andet, og så så du det først, fordi den slikkede?

Casie har også før slikket på Liam, han er dog en golden, og har det større tunge, og kan derfor ikke nå ind i øret...

Indtil nu har der absolut intet været, det var nok bare lidt irriteret tror jeg

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg ville gøre præcis som du gør, søde!

Vente og se tiden an og ringe til egen læge i morgen... Hvis det bliver værre kan du så ringe til vagtlægen

Det var da også træls den lige skulle stikke tungen derind

Anmeld

4. juli 2010

Dictes mor

Line&Liam skriver:

Casie har også før slikket på Liam, han er dog en golden, og har det større tunge, og kan derfor ikke nå ind i øret...

Indtil nu har der absolut intet været, det var nok bare lidt irriteret tror jeg

Ja du har selvfølgelig ret de der små tunger når noget længere ind, og jeg synes da også at såvidt muligt skal man ikke have hundene til at slikke på børn, men som du også siger, så sker det jo engang imellem.

Jeg er glad for at der ikke er noget længere, man kan jo ikke lade være med at bekymre sig om sine små.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.