Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anne85 skriver: TAK Jeg SUGER det hele til mig
TAK Jeg SUGER det hele til mig
Nej nej Anne noget af det er også mit
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lulle25 skriver: Ja I 2 nu må i da igang med noget lagengymnastik så vi kan se jeres smukke baby piger Jeg puuuuuuuster alt hvad jeg kan og ønsker jer begge held og lykke med den fortstående fødsel. Kh Louise
Ja I 2 nu må i da igang med noget lagengymnastik så vi kan se jeres smukke baby piger Jeg puuuuuuuster alt hvad jeg kan og ønsker jer begge held og lykke med den fortstående fødsel.
Kh Louise
Louise det hjælper ikke
sbs78 skriver: Nej nej Anne noget af det er også mit
Meeen okay så... vil dele det med dig indtil du blir sat igang imorgen elelr hvornår det nu bliver
Anne85 skriver: Meeen okay så... vil dele det med dig indtil du blir sat igang imorgen elelr hvornår det nu bliver
Takker søde
**************vestøv****************
Held og lykke, under alle omstændigheder er det lige om meget snart for jer begge to!
~~M.Nielsen~~ skriver: **************vestøv**************** Held og lykke, under alle omstændigheder er det lige om meget snart for jer begge to!
Anne85 skriver: Tak men må indrømme at lige nu har jeg mistet al håb om at gå igang af mig selv - så det føles ikke som "snart" hvis jeg først blir sat igang efter 42+
Tak men må indrømme at lige nu har jeg mistet al håb om at gå igang af mig selv - så det føles ikke som "snart" hvis jeg først blir sat igang efter 42+
Jeg tror der er en mening med det hele. Jeg tror at det er fordi at vi skal føde på sammetidHi Hi Ej smukke jeg håber godt nok at du snart føder. PPPUUUSSSTTEERRR lige masser af ve-støv ned til dig.
sbs78 skriver: Jeg tror der er en mening med det hele. Jeg tror at det er fordi at vi skal føde på sammetidHi Hi Ej smukke jeg håber godt nok at du snart føder. PPPUUUSSSTTEERRR lige masser af ve-støv ned til dig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128