Pust en masse vestøv mod...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

sbs78

Anne85 skriver:

TAK  Jeg SUGER det hele til mig  

Nej nej Anne noget af det er også mit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

sbs78

Lulle25 skriver:

Ja I 2 nu må i da igang med noget lagengymnastik så vi kan se jeres smukke baby piger Jeg puuuuuuuster alt hvad jeg kan og ønsker jer begge held og lykke med den fortstående fødsel.

Kh Louise

Louise det hjælper ikke

Anmeld

4. juli 2010

Anne85

sbs78 skriver:

Men søde Sidsel, jeg har mest brug for det Du blir jo sat igang lige om lidt... Jeg kan få lov til at gå et par uger endnu Huuuulk

Anmeld

4. juli 2010

Anne85

sbs78 skriver:

Meeen okay så... vil dele det med dig indtil du blir sat igang imorgen elelr hvornår det nu bliver

Anmeld

4. juli 2010

sbs78

Anne85 skriver:

Meeen okay så... vil dele det med dig indtil du blir sat igang imorgen elelr hvornår det nu bliver

Takker søde

Anmeld

4. juli 2010

Bare mig..

**************vestøv****************

Held og lykke, under alle omstændigheder er det lige om meget snart for jer begge to!

Anmeld

5. juli 2010

Anne85

~~M.Nielsen~~ skriver:

**************vestøv****************

Held og lykke, under alle omstændigheder er det lige om meget snart for jer begge to!

Tak men må indrømme at lige nu har jeg mistet al håb om at gå igang af mig selv - så det føles ikke som "snart" hvis jeg først blir sat igang efter 42+

Anmeld

5. juli 2010

sbs78

Anne85 skriver:

Tak men må indrømme at lige nu har jeg mistet al håb om at gå igang af mig selv - så det føles ikke som "snart" hvis jeg først blir sat igang efter 42+

Jeg tror der er en mening med det hele. Jeg tror at det er fordi at vi skal føde på sammetidHi Hi Ej smukke jeg håber godt nok at du snart føder. PPPUUUSSSTTEERRR lige masser af ve-støv ned til dig.

Anmeld

5. juli 2010

Anne85

sbs78 skriver:

Jeg tror der er en mening med det hele. Jeg tror at det er fordi at vi skal føde på sammetidHi Hi Ej smukke jeg håber godt nok at du snart føder. PPPUUUSSSTTEERRR lige masser af ve-støv ned til dig.

Man ku håbe... Men jeg tror nu lille Ida kommer til at ha fødselsdag en halvanden uges tid eller mere før min lille Nynne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.