Hel familie udslettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

klmf

Ej... Hvor er det bare forfærdeligt.

Vi har lige haft besøg af mine svigerforældre og de skulle lige ind og have blomster med på vejen og da de kommer kørende efter det kan de se, der er sket en KÆMPE ulykke. Min svigerfar siger lige, at det var da heldigt han ville give mig blomster, ellers kan det da være det var dem, der var kørt galt.

Nu læser jeg så lige eb og ser det her - det var den ulykke, de kørte forbi. En HEL familie... Ufatteligt... Kan slet ikke forestille mig de to sæt forældre/bedster, der har fået den besked. Verden må simpelthen gå i stå...

Og så på grund af sådan en idiot, der lige skal overhale.... Hvor er det dog meningsløst.

Det er jo som sådan ikke et debat-emne, blev bare helt mærkelig indeni, når nu Olivers bedster lige har kørt forbi... Og så bare tanken om, hvor hurtigt det kan gå...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

oo

åh jeg blir som regel også meget berørt af de der "tåbe" trafikulykker, altså forårsaget af en eller andet smartass der liiiiige skal et eller andet smart og hurtigt

Anmeld

3. juli 2010

LotteN

hvor er det dog frygteligt. hvorfor kan folk bare ikke finde ud af at køre bil nu om dage... hmm!

Anmeld

3. juli 2010

klmf

Tjuhl skriver:

åh jeg blir som regel også meget berørt af de der "tåbe" trafikulykker, altså forårsaget af en eller andet smartass der liiiiige skal et eller andet smart og hurtigt

Jeg kan altså virkelig blive berørt af det, selvom jeg overhovedet ikke kender dem. Synes bare det er så forfærdeligt - ikke mindst for de efterladte. Ligesom dengang med spøgelsesbilisten, der lige smadrede et søskendepar + deres børn + en lille spire i maven.... Altså, så har jeg svært ved at tro på den barmhjertige Gud.

Anmeld

3. juli 2010

klmf

LotteN skriver:

hvor er det dog frygteligt. hvorfor kan folk bare ikke finde ud af at køre bil nu om dage... hmm!

Nogle mennesker skulle bare ikke have lov at køre bil, basta. Et eller andet sted er det næsten retfærdigt, at han selv døde også.... Ved godt det er lidt bisset, men altså...

Anmeld

3. juli 2010

oo

lotchen aka Charlotte skriver:

Jeg kan altså virkelig blive berørt af det, selvom jeg overhovedet ikke kender dem. Synes bare det er så forfærdeligt - ikke mindst for de efterladte. Ligesom dengang med spøgelsesbilisten, der lige smadrede et søskendepar + deres børn + en lille spire i maven.... Altså, så har jeg svært ved at tro på den barmhjertige Gud.

ja altså, den barmhjertige gud er røget i skraldespanden herhjemme for længst men jeg ved hvad du mener!

vi blev bilister for to år siden, sådan full time, og jeg synes det er såååå uhyggeligt nogle gange i trafikken, folk kører med hovedet under armen og herude på de lange lige landeveje, der er immervæk mange Brianer der lige skal vise sig

Anmeld

3. juli 2010

LotteN

lotchen aka Charlotte skriver:

Nogle mennesker skulle bare ikke have lov at køre bil, basta. Et eller andet sted er det næsten retfærdigt, at han selv døde også.... Ved godt det er lidt bisset, men altså...

Det er skisme det mindste der kan ske med ham - mn ja, lyder ikke pænt at sige. men når han udsletter en hel familie, som ovehovedet ikke er skyldi noget som helst, så er det da den straf han fortjener!

Anmeld

4. juli 2010

Muffinmus

Ja, man kommer til at frygte for ens families liv hver gang det sker.

Og folk er simpelthen for klamme til at overhale. De mænd jeg til dagligt ser på min rute til og fra arbjede overhaler konsekvent for tæt på, overhaler op af bakke og i vejsving. De er bindegale og var jeg panser hvade jeg sggu nuppet deres kort for evigt. Min ruten er også kendt for mange dødsulykker, de fleste pga overhaling. De sidste 2 år er der røget over 5-6 mennesker her.

Super tragisk en familie og deres børn er slået ihjel, ham litaueren kunne jeg ikke være mere ligeglad med.

Anmeld

4. juli 2010

line melias mor

som min kæreste sagde i går det kunne lige så godt være os og det har han jo ret i. hvor er det frygteligt det ene minut hygger man hele familien og så er man der bare ikke mere

mine tanker går til de efterladte

Anmeld

4. juli 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

ja altså, den barmhjertige gud er røget i skraldespanden herhjemme for længst men jeg ved hvad du mener!

vi blev bilister for to år siden, sådan full time, og jeg synes det er såååå uhyggeligt nogle gange i trafikken, folk kører med hovedet under armen og herude på de lange lige landeveje, der er immervæk mange Brianer der lige skal vise sig

Herhjemme er det vist helt det samme!

Nå men ville egentlig bare lige skrive at der eddermame også er mange Brianner i Faaborg!!!!! Faktisk er en af de værste (eller ihvertfald da jeg boede dernede) en som HEDDER Brian

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.