Ferie dag 1 og koppeskopper :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

Klumpe-dumpe

Hej piger

Ja Malucca óg jeg holder ferie nu og første dag, er jo startet ud fantastisk med det vejr

Vi tog i sommerhus igår, da vi havde fri.... Da jeg putter Dronningen igår se jeg nogle mistænksomme røde pletter, på hendes mave, nåh men sys så der er væk hertil morgen... Da jeg så vasker hende her til aften, se jeg med det sammen, at hun nu er fyldt med med røde pletter på hele maven og rundt på ryggen. P*S og lor* jeg er overhovede ikke i tvivl om, det er skoldkopper, da drengen i dp blev sendt hjem i mandags med koppeskopper.

Jeg virkelig, at hun er en af dem, der ikke blive videre mærket af det. Synes bare det er MEGA øv at få dem lige nu... Vil så gerne holde en stille og rolig ferie med Lutten.

Nåh men ellers håber I alle og jeres bebeser store, små og huleboer, har det godt.

Solskinshilsner fra ferieland.

(lige et foto af Dronningen, et par timer inden kopperskopperne kom ud)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

Barbamama

WOW hvor bliver hun STOR!!!!! Hold da op mand det er lang tid siden jeg har set billeder af hende!!! Dejlige unge!!!!

Det er da træls hun skal have skoldkopper!!! Vi er også ved at gå til i varmen herhjemme. Carla har hverken ville spise eller sove i dag fordi det har været så varmt så hun har været MEGA Pylret. Åh gud for en dag!!!

Anmeld

3. juli 2010

anna-jonas

Åhhhhh................Trine, jeg krydser fingre for, at malutten bare får nogle kopper, og ikke andet..................

Jonas fik i sin tid 3 stk. og var frisk og frejdig som altid...................Åhhhhh, sidder og bliver helt nostalgisk. Min store dreng, er blevet STOR. Han vil ikke med os på ferie til sverige i morgen..............så han er taget hjem til sin far og tour'en. Savner min lille mand, der bare var så kærlig, tillidsfuld, snakkende og glad.........................nu er han ingen af tingene.Mere fjern, dvask, doven, mut og indelukket.

Nååå........men nok med mit nostalgiflip........ha' en god uge i sommerhus, og gi' malut en møs, lige midt på skoldkoppen.

Anmeld

3. juli 2010

oo

øvøvøv! og jeg var så sikker på det bare var kærlighed der poppede ud af hende jeg håber hun er sådan en lille fis der tager et par kopper i stiv arm og højt humør, så ferien ikke blir helt rådden af sygdom

og ja hun er STOOOOOOR og så fin - og god til det der boogie

Anmeld

4. juli 2010

TbCp

Hvordan går det med hende idag?

Træls hvis hun skal blive skidt på ferien!

Håber det kommer til at gå let så i kan få nogle skønne dage

Anmeld

4. juli 2010

mama09

malucca09 skriver:

Hej piger

Ja Malucca óg jeg holder ferie nu og første dag, er jo startet ud fantastisk med det vejr

Vi tog i sommerhus igår, da vi havde fri.... Da jeg putter Dronningen igår se jeg nogle mistænksomme røde pletter, på hendes mave, nåh men sys så der er væk hertil morgen... Da jeg så vasker hende her til aften, se jeg med det sammen, at hun nu er fyldt med med røde pletter på hele maven og rundt på ryggen. P*S og lor* jeg er overhovede ikke i tvivl om, det er skoldkopper, da drengen i dp blev sendt hjem i mandags med koppeskopper.

Jeg virkelig, at hun er en af dem, der ikke blive videre mærket af det. Synes bare det er MEGA øv at få dem lige nu... Vil så gerne holde en stille og rolig ferie med Lutten.

Nåh men ellers håber I alle og jeres bebeser store, små og huleboer, har det godt.

Solskinshilsner fra ferieland.

(lige et foto af Dronningen, et par timer inden kopperskopperne kom ud)

Uhh håber hun klarer det uden alt det bøvl vi havde

Lyder hyggeligt i sommerhus, håber i får nogen gode dage 

Anmeld

5. juli 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Hvordan går det med hende idag?

Træls hvis hun skal blive skidt på ferien!

Håber det kommer til at gå let så i kan få nogle skønne dage

Jamen Malucca er fit for fight... Ved sgu alligevel ikke om det er skoldkopper.... Hun har stadig bare sådan nogle røde knopper, som er ret små... Sådan på størrelse med et knappenålshovede.... og der er ikke kommet blære på endnu...

Men nu ved jeg så heller ikke lige hvor store, sådan skér skal være.

Men ellers nyder vi det dejlige vejr... desværre har min mave været total fu*k up siden i går nat. (ræsermås og opkast) Desværre noget jeg får ofte, efter dengang med de piller.... Piiiiiiiiv.

Så vi går ikke så langt væk fra grunden ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.