1250 gr marcipan, 2850 gr smør...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

Ida.

3100 gr sukker
2500 gr mel
14 tsk bagepulver
24 æg
1½ pk kakao
1 liter mælk
1050 gr hindbær
50 blade husblas
2,8 liter piskefløde
14 pasteuriserede æggeblommer
28 passionsfrugter
1 liter appelsinjuice
500 gr. palmin
5 kg flormelis
6 pasteuriserede æggehvider
5 poser skumfiduser (de små)
1 kg kogechokolade
1 milliard timer i køkkenet
=

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

Barbamama

HOLD KÆFT den er flot!!!! Hold da op mand!!!! Jeg ville fanme være stolt af mig selv hvis jeg var dig!!!!!

Anmeld

3. juli 2010

Barbamama

Ha ha ha ha læste lige alt det der var i!!!! Ha ha ha ha hvordan fanden kan der være så meget i en kage???

Anmeld

3. juli 2010

Ida.

HOLD KÆFT den er flot!!!! Hold da op mand!!!! Jeg ville fanme være stolt af mig selv hvis jeg var dig!!!!!

Jeg er HERREstolt af mig selv - er 100% tilfreds - og jeg er bestemt min egen største kritiker! Er MEGET meget spændt på at høre brudeparrets reaktion - de var nemlig ved at blive viet, da jeg lagde sidste hånd på værket

Og hvordan der kan være så meget i? for det første er hver kage 13 cm høj (og det er HØJT skal jeg hilse at sige), dernæst vejer den store vel i omegnen af...12 kg?...der er VIRKELIG meget kage....det kan godt være svært at se på billederne....har heller aldrig skrevet så mærkelig en indkøbsseddel før

Anmeld

3. juli 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Jeg er HERREstolt af mig selv - er 100% tilfreds - og jeg er bestemt min egen største kritiker! Er MEGET meget spændt på at høre brudeparrets reaktion - de var nemlig ved at blive viet, da jeg lagde sidste hånd på værket

Og hvordan der kan være så meget i? for det første er hver kage 13 cm høj (og det er HØJT skal jeg hilse at sige), dernæst vejer den store vel i omegnen af...12 kg?...der er VIRKELIG meget kage....det kan godt være svært at se på billederne....har heller aldrig skrevet så mærkelig en indkøbsseddel før

Ha ha ha ha  12 KG!!!! Det er godt nok vildt!!!! Hi hi. Jeg grinte bare helt vildt da der stod 5kg flormelis! WHAT? Ha ha ha

Anmeld

3. juli 2010

anna-jonas

Flot arbejde, Ida................men det har dælme også taget al din tid i 14 dage. Alle de blomster du lavede............hvor er de??

Anmeld

3. juli 2010

Ida.

Anna-jonas skriver:

Flot arbejde, Ida................men det har dælme også taget al din tid i 14 dage. Alle de blomster du lavede............hvor er de??

Ja det er helt vildt så meget tid, jeg har brugt på den! Men det har også været sjovt du kan se på det sidste billede, hvor mange der var til overs men synes ikke jeg kunne putte flere på uden det blev rodet...brudeparret ønskede ikke blomster på siden af kagerne

Anmeld

3. juli 2010

ooo

Arj hvor er den flot Ida.

Men man må altså ikke vise kager herinde uden at der er et stykke til os alle Jeg bliver jo helt lækkersulten.

Anmeld

4. juli 2010

TbCp

WOW!!!!

Kanon flot!!!!

Anmeld

4. juli 2010

otlitrom

WOW, Ida!! Jeg er ellers holdt op med at kommentere på kagerne, for ellers kan man jo blive ved! Men dén der, den vippede mig lige af stolen, er du sunshine, den er flot!!!

Hvad sagde brudeparret?? De må have været ællevilde!?

Stor klapsalve herfra!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.