Aj nu stopper de...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

Pena

Har lige været inde på min konto på hundegalleri.dk. Og sørme om der ikke er en mail hvor der står at i forbindelse med den nye hundelov, er det ikke længere tilladt at oprette annoncer med salg og køb af disse hunde. Det er jo så forståeligt nok. MEN det er heller ikke tilladt at oprette nye profiler med disse hunde. Dvs man må ikke være glad for sin hund og vise den frem ligesom alle andre hundeejere. (Allerede oprettede profiler med disse hunde må gerne blive)

Hvad sker der lige for hundegalleri.

I min verden kan en profil med disse hunde jo nok ikke medføre overfald. Denne galskab må simpelthen ophøre. Jeg har ikke selv en sådan forbudt hund, men forarges alligevel.

Pisselortefucking lov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

Shibby

Hedder det ikke pissefuckinglortelov..?

Lige på det punkt syntes jeg det virker mærkeligt.. Men hvis hundegalleri.dk bryder en regl af en eller anden  art hvis de lader deres brugere vise billeder af ulovlige hunde så forstår jeg godt de hat nye regler op efter dne nye lov er trådt i kraft

Anmeld

3. juli 2010

Vial

Man kunne jo forestille sig, at der ville komme en form for handel eller aftaler om parringer i indbakken, hvis man kunne vise de hunde frem, som er blevet ulovlige. Det handler vel om, at der ikke skal kunne skabes kontakt.

Jeg kan faktisk godt følge hundegalleriets restretioner.

Selvom det er drøn trist, at man nu kan eje en hund, som er ulovlig. Det kan være svært at forstå, når man elsker den over alt på jorden og slet ikke ser den som en "kamphund".

Jeg har dog været vidne til en slagtning af en lille tæppetisser, som sad i en taske ved et bustoppested.. man må mene, at den bestemt ikke havde spillet op!! Den løse muskelhund hapsede den lige op af tasken og fik den rusket helt til ukendelighed.

Forbyd endelig de hunde med sådan nogle skrækkelige evner!

Anmeld

3. juli 2010

Shibby

En lille tæppetisser kan skam også være aggressiv og farlig. Det er ikk kun muskelhunde elelr større hunde generalt. "Selvom man er lille kan man godt bide fra sig" ^^

Anmeld

3. juli 2010

Maria-s

Jeg synes det virker DYBT GODNAT - ligesåvel som jeg synes at denne nye hundelov er. Som skrevet under andre indlæg; MASSEMORD, tragisk og "etnisk udrensning" er nogle af de ord denne lov kan assioceres (staves) med...

Hvis jeg havde været medlem af dette hundegalleri ville jeg faktisk opfordre alle til at boycutte siden.

Vh Maria som selv har en dejlig, sød og rolig hund, -Kleine Münsterländer (ikke "kamphund") men som i de forkerte hænder sikkert også kunne være til STOR skræk og rædsel og gøre stor skade på andet levende. DET HANDLER OM EJERNE!... 

Anmeld

6. juli 2010

CamillaT89

Shibby skriver:

En lille tæppetisser kan skam også være aggressiv og farlig. Det er ikk kun muskelhunde elelr større hunde generalt. "Selvom man er lille kan man godt bide fra sig" ^^

Ja, det kan de, men de kan også godt slippe grebet igen. Disse muskelhunde kan jo låse i kæberne, så der ikke er noget at gøre for at stoppe dem! Jeg synes, det er en helt fin lov, der er blevet lavet. Det siger jeg ikke af "racisme" overfor hundene, men det er ofte en bestemt type mennesker, som vælger at anskaffe sig disse hunde, og SÅ bliver det farligt! 

Og jeg vil igen lige understrege, at jeg godt ved, det er opdragelsen, der udgør hunden, men hvis de forkerte mennesker ikke kan komme i nærheden af hunden, så er det problem løst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.