wow jeg havde langt hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.752 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er ikke ret længe siden jeg fik klippet mine lokker af, men fik lige tilsendt et billede i dag (i en anden sammenhæng) hvor jeg lige kunne få genopfrisket hukommelsen.... Der hænger nemlig en fin hårtot så jeg kan se hvor langt mit hår var! WOW... det var langt!!!

Nå... ville absolut ingenting

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

twinboys

Hold da fast det var langt...

Så også lige mit hår bagfra på et billede forleden og shit det er også langt, men ikke lige så langt som dit...

Majbritt som er mere rødhåret nu

Anmeld

3. juli 2010

Moderator

twinboys skriver:

Hold da fast det var langt...

Så også lige mit hår bagfra på et billede forleden og shit det er også langt, men ikke lige så langt som dit...

Majbritt som er mere rødhåret nu

det er altså hammer lækkert dit hår! Mit var tyndt og tjavset i spidserne til sidst...graviditeten tog sine ofre

Anmeld

3. juli 2010

twinboys

Caroline86 skriver:

det er altså hammer lækkert dit hår! Mit var tyndt og tjavset i spidserne til sidst...graviditeten tog sine ofre

Tak søde men tro mig jeg har mistet meget garn under min graviditet, men der var heldigvis masser at tage af...

Derfor jeg også kalder mit hår for garn...

Sådan her ser det ud nu...

Lige idag faktisk...

Anmeld

3. juli 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

Det er ikke ret længe siden jeg fik klippet mine lokker af, men fik lige tilsendt et billede i dag (i en anden sammenhæng) hvor jeg lige kunne få genopfrisket hukommelsen.... Der hænger nemlig en fin hårtot så jeg kan se hvor langt mit hår var! WOW... det var langt!!!

Nå... ville absolut ingenting

Hold da op, det har da godt nok alligevel været langt

Ærgerligt graviditeten gjorde det tyndt Men hey, det vokser jo ud igen.. Ønsker du det så langt igen?

Syntes let man bliver overrasket når man ser billeder bagefter.. Men syntes nu også det korte du har nu klæder dig rigtig godt

Anmeld

3. juli 2010

Moderator

LN_ mor skriver:

Hold da op, det har da godt nok alligevel været langt

Ærgerligt graviditeten gjorde det tyndt Men hey, det vokser jo ud igen.. Ønsker du det så langt igen?

Syntes let man bliver overrasket når man ser billeder bagefter.. Men syntes nu også det korte du har nu klæder dig rigtig godt

tak søde...

ved ikke om jeg vil have det så langt igen... det finder jeg først ud af undervejs

Anmeld

3. juli 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

tak søde...

ved ikke om jeg vil have det så langt igen... det finder jeg først ud af undervejs

Kan jo også være et spørgsmål om hvad du føler er praktisk for dig, ifm. Laura.. smiler..

Men ja, må tiden vise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.