Kløende fingre og tæer?! Pga vand?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.795 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

Jibbe

Hej jeg har de sidste dage døjet meget med kløende fødder og hænder, især tæerne er hårdt ramt og det er IKKE nedenunder, eller i håndfladerne.

Har i prøvet noget lign? Når det er slemt kommer der sådan nogen små blærer der ligner nældefeber, men det går væk igen efter en time eller lign. Men det er ved at være ulideligt. Min jordemoder mener at det pga vand, og at jeg skal prøve med venepumpe øvelser og drikke ekstra vand for at "drive" det overskydende vand ud af kroppen. Synes bare ikke jeg laver andet end at drikke vand nu. Er der nogen der har prøvet noget lign? Det er frygteligt og jeg kradser snart hul på mine tæer og fødder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

Jibbe

Og jeg har ikke hævede ankler og fødder... det er som om det kun er tæerne der svumler op når det er...

Anmeld

3. juli 2010

B&J

Det er helt sikkert varm knopper det får jeg nemlig også selv om jeg ikke er gravid plejer af give mine fødder og hænder et koldt bad

Anmeld

3. juli 2010

Jibbe

Det er ikke sådan nogle små knopper, de er pænt store er det så stadig varmeknopper... Jeg må prøve med koldt vand Tak for tippet

Anmeld

3. juli 2010

B&J

Jibbe skriver:

Det er ikke sådan nogle små knopper, de er pænt store er det så stadig varmeknopper... Jeg må prøve med koldt vand Tak for tippet

mine kan nogle gange godt være på størrelse med ja hvad skal jeg lige sige 3-4 mm og nogle gange er de små... for jeg har altid varme fødder også når de får det for varmt går de helt amok

Anmeld

3. juli 2010

Jibbe

B&J skriver:

mine kan nogle gange godt være på størrelse med ja hvad skal jeg lige sige 3-4 mm og nogle gange er de små... for jeg har altid varme fødder også når de får det for varmt går de helt amok

ok det lyder som mit.... iiih det er træls - jeg er for meget eskimo til at være højgravid i juli

Anmeld

3. juli 2010

B&J

Jibbe skriver:

ok det lyder som mit.... iiih det er træls - jeg er for meget eskimo til at være højgravid i juli

hihii det er jeg åbenbart også på hænder og føder altid  helt vildt selv om den stykke vinter havde jeg altid varme føder selv om jeg gik i alm sko og uden vanter også jaaa mine føder og finger er varme hader det....

og jeg har også fået nogle mellem tærne her til aften

Anmeld

3. juli 2010

Jibbe

Jeg er super dårlig til varme generelt men har alligevel aldrig prøvet at fingre og tæer går så meget amok som de gør nu. Men idag har jo så også været super varm, så det kan være det er derfor at det er så slemt idag.

Det er lige før.. kun lige før jeg ville ønske sneen var tilbage....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.