Mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

kristinards

Hej i skønne kvinder!

Jeg var til jordemoder i onsdags hvor hun sagde at nu og frem skulle jeg gerne mærke liv hver dag, og ha en hvis rytme i det...

Ved ikk om det er derfor jeg blir lidt bekymret nu eller om der er grund til det...

Jeg har ikk mærket så meget til baby idag og igår, hun plejer altid være meget aktiv om morgenen og om aftenen, men ikk de sidste to dage.

Kan det være varmen eller bare fordi jeg lægger mere mærke til det efter jeg snakkede med jordemoder?

Eller ska jeg lige ringe til vagtlægen?

Håber ikk jeg lyder alt for pyller  

Mvh Kristina uge 29+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

det kan sagtens være varmen... læg dig ned og slap af, spis/drik noget iskoldt (gerne med sukker i) og se hvad der sker.. hvis du stadig ikke mærker noget skal du ringe til fg så du kan komme ind og få kørt ctg

men det er garanteret bare varmen

Anmeld

3. juli 2010

Skytten0111

Hej!

Jeg mærkede sidste weekend ikke rigtig liv, og besluttede derfor at ringe til fødegangen. De bad mig komme ind, for at tjekke mig igennem. Alt var ok, men nervøsiteten var stor.

Jeg synes at du hellere skal ringe en gang for meget end en gang for lidt! Du finder sikkert ud af at alt er ok, men det er svært at fungere, hvis man er meget bekymret.. De vil jo også gerne sikre at den lille har det godt.

Knus

Anmeld

3. juli 2010

kristinards

Det håber jeg godt nok det er.

Havde jo lige vænnet mig til hendes små spræl det var så hyggeligt, så håber da hun er ok derinde.

Jeg syns ikk jeg har lavet så meget idag og i aftes, lagde på langs hele aftenen igår.

Hvad er en ctg?

Anmeld

3. juli 2010

kristinards

Skytten0111 skriver:

Hej!

Jeg mærkede sidste weekend ikke rigtig liv, og besluttede derfor at ringe til fødegangen. De bad mig komme ind, for at tjekke mig igennem. Alt var ok, men nervøsiteten var stor.

Jeg synes at du hellere skal ringe en gang for meget end en gang for lidt! Du finder sikkert ud af at alt er ok, men det er svært at fungere, hvis man er meget bekymret.. De vil jo også gerne sikre at den lille har det godt.

Knus

Hvor længe kan man bekymre sig før man ska ringe?

Ska nemlig til lægetjek torsdag men syns jo der er lidt lang tid til.

Anmeld

3. juli 2010

Skytten0111

Jeg gik fredag, lørdag og ringede til fødegangen søndag.. Og kom også ind på skejby søndag. Men hvis du er bekymret, så hellere ring. De er ofte meget forstående og hjælpsomme. Jeg er i uge 27, så du er lidt længere henne end mig. Men som sagt, hellere være på den sikre side.

Knus

Anmeld

3. juli 2010

Skytten0111

- Personligt synes jeg selv at der er langtid til på Torsdag 

Anmeld

3. juli 2010

kristinards

Skytten0111 skriver:

Jeg gik fredag, lørdag og ringede til fødegangen søndag.. Og kom også ind på skejby søndag. Men hvis du er bekymret, så hellere ring. De er ofte meget forstående og hjælpsomme. Jeg er i uge 27, så du er lidt længere henne end mig. Men som sagt, hellere være på den sikre side.

Knus

Ok.

Jeg vil lægge meget mærke til hende i aften og hvis det ikk er bedre imorgen så ringer jeg.

Men lidt liv er nok?

Eller ska det helst være lissom det plejer?

Anmeld

3. juli 2010

Skytten0111

Vil mene at du gerne -så vidt muligt, skal mærke liv som du plejer.. Jeg prøvede alt fra at drikke isvand, slappe godt af og puffe forsigtigt til maven.. Men de virkede ikke rigtigt.. Da jeg kom ind tog det også lidt til at finde pulsen på den lille. Men alt var heldigvis ok. Men jeg tænker at det er endnu hårde at gå rundt i uvisheden..

Anmeld

3. juli 2010

kristinards

Ja det er rigtigt nok.

Jeg har stadig smerterne i underlivet som jordemoderen sagde var når hun "hoppede" på en nerve, men ikk hendes spark eller hvad man kalder det.

Hun har aldrig reageret på at man skubber til hende, hun er en stædig dame.

Jeg mærker lige rigtig godt efter de nærste timer og så kan jeg jo starte med lige at ringe og spørge hvis ikk hun blir mere livlig.

Ellers blir hun tjekket.

Mange tak for hjælpen rart at vide jeg ikk bare er pjattet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.