Et af de klamme spørgsmål hehe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

Miss.Sunshine

Hejsa

Kan i holde varmen,haha

Nå,men mit spørgsmål går på: er jeres cyklus ens hver måned?

Normalt ( vi prøver at lave en baby) der får jeg æl og så har alle former for udlåd forsvundet,fornær denne gang. Der er en del og det ligner lotion faktisk føler jeg mig helt våd agtig.

Der er en uge til testdag..opfører jeres sig ens hver måned eller kan det godt svinge når man ikke bruger prævention?

Knusser og undskyld det klamme spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

Bryndis

Mit var stort set ens hver måned. Kun på den måde vidste jeg hvornår jeg havde æl og det var også sådan noget lotion agtig ulækkert noget.

Men jeg har så derimod haft det næsten hele tiden siden jeg blev gravid den her gang. Kan ikke lige huske med første gang. Tror også det var sådan. (altså udflåd)

Anmeld

3. juli 2010

Miss.Sunshine

Bryndis skriver:

Mit var stort set ens hver måned. Kun på den måde vidste jeg hvornår jeg havde æl og det var også sådan noget lotion agtig ulækkert noget.

Men jeg har så derimod haft det næsten hele tiden siden jeg blev gravid den her gang. Kan ikke lige huske med første gang. Tror også det var sådan. (altså udflåd)

Sidder og dunker mig selv i hovedet. Nu tænker jeg jo om det er et tegn og jeg HAR lovet mig selv ikke at gøre det der konstant. Man bliver tosset i hovedet af at lede efter tegn konstant.

Anmeld

3. juli 2010

AnneBJ

Miss.Sunshine skriver:

Sidder og dunker mig selv i hovedet. Nu tænker jeg jo om det er et tegn og jeg HAR lovet mig selv ikke at gøre det der konstant. Man bliver tosset i hovedet af at lede efter tegn konstant.

Dét kender jeg godt... Har mærket på mine bryster gud ved hvor mange gange i dag, for "er det ikke lidt ømme"!... og det er de da... fordi jeg mosler dem hele tiden

'er for de to streger snart kommer til dig!

Anmeld

3. juli 2010

Miss.Sunshine

AnneBJ skriver:

Dét kender jeg godt... Har mærket på mine bryster gud ved hvor mange gange i dag, for "er det ikke lidt ømme"!... og det er de da... fordi jeg mosler dem hele tiden

'er for de to streger snart kommer til dig!

Det er ikk engang løgn og hvor man dog piner sig selv.

Jeg har haft let kvalme i flere dage og det er garanteret bare pga varmen. Men man vil jo så gerne og så er det dælme svært at holde håbet helt ude af hovedet.

for vi begge får de eftertragtede streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.