Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, jeg har nu officielt ingen ankler mere, og nøøj hvor er det dog irriterende ikke at kunne passe nogen sko :/
Skal vidst ud og have invitsteret i et par klip-klappere!
Ville såmænd ikke så meget med indlægget, har lige vedhæftet et billede af mine water elements som er blevet lidt bedre i løbet af natten, men stadig er kæmpe
Kamilla 35+0
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
din stakkel
Puha det ser godt nok vildt ud! Håber det bliver bedre!
benene opad smukke...
jeg har siddet med benene oppe hele dagen, rejser mig kun når det er nødvendigt... det har hjulpet lidt...
knus fra Majken - der heller ingen ankler har men i stedet har fået klumpfødder
FrkLarsen skriver: Ja, jeg har nu officielt ingen ankler mere, og nøøj hvor er det dog irriterende ikke at kunne passe nogen sko :/ Skal vidst ud og have invitsteret i et par klip-klappere! Ville såmænd ikke så meget med indlægget, har lige vedhæftet et billede af mine water elements som er blevet lidt bedre i løbet af natten, men stadig er kæmpe Kamilla 35+0
AVJSH
Risen skriver: AVJSH
har du ingen vand i kroppen søde???
noname skriver: har du ingen vand i kroppen søde???
Nope slet ikke ..
puha de ser ikke gode ud de fusser... op med benene og jag med alle dem omkring dig istedet
Risen skriver: Nope slet ikke ..
orv hvor er du heldig altså...
Uh, øv!!! Hvor er jeg bare glad for, jeg ikke nåede at være gravid i denne varme - føler med dig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128