tilbud om at holde vægten under graviditeten !?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

Moaaar <3

Har fået et tilbud om at passe på vægten og høre om gode råd samt noget svømning, da mit bmi er for højt.
Jeg synes det er et fint tilbud og alt det der, men jeg ved sq godt hvad jeg skal spise og at jeg skal dyrke noget motion.

derfor føler jeg lidt det er spild af min tid at melde mig til det?

Er det dumt af mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

oo

det er helt op til dig selv. jeg fik også tilbuddet af min jordmoder, som hun sagde, så var hun forpligtet til at oplyse mig om at kurset fandtes.

jeg valgte ikke at deltage.

i det hele taget synes jeg det er barskt så meget der er blevet kørt på min vægt indtil videre, når jeg nu spurgte jordemoderen om den ville være et problem i forhold til fødslen og hun udbrød "NEJ DA, ikke det mindste! så stor er du jo altså heller ikke!". min læge der dybt frustreret over at jeg ikke har forhøjet blodtryk eller noget andet som hun kan hive ud og dunke mig i hovedet med, men nogle af os er sgu bare lidt fyldigere end andre uden at vores kroppe er ved at dø af den grund!

Anmeld

5. juli 2010

trunte24

Altså kan jo kun give min mening.

Hvis det var mig der havde fået dette tilbud, havde jeg taget i mod det med kyshånd. Jeg havde et BMI på ca. 28-29 da jeg blev gravid og ville ønske at det var mig der havde fået et sådan tilbud. 

Jeg ved skam også godt hvad jeg bør og ikke bør spise, og at jeg burde dyrke mere motion osv. Men fra at vide noget om det og til rent faktisk at gøre det er der godt nok langt for mig!

Jeg er typen der hver morgen siger til mig selv, at idag er det slut med at spise sukker og nu skal jeg også til at begynde og svømme......Men sker der noget??.....Nej det gør der ikke.

Er sikker på, hvis der var nogle der holdte lidt kontrol med mig og kunne bakke mig op med jævne mellemrum ville jeg ikke have taget 10 kilo på nu her 26+5.

Jeg har før tabt mig 24 kilo med De Danske Vægtkonsulenter, og der var det jo lidt det samme med kontrol og støtte en gang om ugen.

Derfor ville jeg klart takke ja tak, til et sådan tilbud.

Men fordi det er det rigtige for mig, betyder det jo ikke det er det rigtige for dig!

Mvh Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.