hvor meget vand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.246 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

FruEllingsen

Marcus er jo blevet flaskebarn, og jeg er lidt i tvivl om hvor meget vand jeg skal give ham i mellem måltiderne her i varmen.

Hvor meget vand får jeres??

Bruger i bare kogt vand, eller bruger i sukkervand?

Marcus får bare alm. kogt vand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

Valle81

Drømmer skriver:

Marcus er jo blevet flaskebarn, og jeg er lidt i tvivl om hvor meget vand jeg skal give ham i mellem måltiderne her i varmen.

Hvor meget vand får jeres??

Bruger i bare kogt vand, eller bruger i sukkervand?

Marcus får bare alm. kogt vand

Hejsa:0)

Her giver vi lidt hver dag, men meget forskelligt hvor meget, for han gider det ikke altid. Her får han kogt vand med sukker eller kamillete.

Spurgte ved lægen da jeg var derinde forleden og svaret var - så længe han laver våde bleer, så behøver i ikke give ham væske, men det kan jo være rart for ham med en tår her og der for han kan jo blive tør i munden:0)

Knus

Christina, med Anton som også er 100% flaskebarn:0)

Anmeld

3. juli 2010

FruEllingsen

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Her giver vi lidt hver dag, men meget forskelligt hvor meget, for han gider det ikke altid. Her får han kogt vand med sukker eller kamillete.

Spurgte ved lægen da jeg var derinde forleden og svaret var - så længe han laver våde bleer, så behøver i ikke give ham væske, men det kan jo være rart for ham med en tår her og der for han kan jo blive tør i munden:0)

Knus

Christina, med Anton som også er 100% flaskebarn:0)

Våde bleer har han heldigvis masser af. men tror nu også jeg giver ham lidt i løbet af dagen alligevel.

Hvor meget får Anton af gangen?

Anmeld

3. juli 2010

B&J

vores dreng er 4mdr og må få vand fra vandhanen og han må få mellem 100ml til 200ml på en dag kommer an på hvor varmt der er  vi giver ham kun 20-30ml af gangen så han ikke drikker sig mæt

Anmeld

3. juli 2010

Valle81

Drømmer skriver:

Våde bleer har han heldigvis masser af. men tror nu også jeg giver ham lidt i løbet af dagen alligevel.

Hvor meget får Anton af gangen?

Vi laver en flaske på 120 ml og den plejer han at drikke i løbet af en dag:0) Nogle gange tager han hele flasken på en gang andrre gange så drikker han kun 20 og så resten senere:0) Lidt forskelligt:0)

Anmeld

3. juli 2010

B&J

min sp sagde også man skulle kåge vandet ind til de er 4mdr men ved ikke om der er forskel på spernes  meninger

Anmeld

3. juli 2010

Valle81

B&J skriver:

min sp sagde også man skulle kåge vandet ind til de er 4mdr men ved ikke om der er forskel på spernes  meninger

Nej det er helt rigtigt:0) Vandet skal koges ind til de er 4 mddr:0)

Anmeld

3. juli 2010

B&J

Valle81 skriver:

Nej det er helt rigtigt:0) Vandet skal koges ind til de er 4 mddr:0)

så er det ikke mig der er helt forkert på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.