jeg har slet ikke haft overskud. følge rmed hver dag.. men magter slet ikke at skrive..
min far er stadig meget syg. og det er lidt kaos for de sender ham frem og tilbage til hospitalet. selvom han slet ikke kan klare sig selv.. det er så fustrene. han ligner en der er ved at dø. og det er fandme ikke sjovt at se på.. håber bare jeg en dag ligger mig til at sove og så bare ikke vågner igen ( når det engang bliver min tur) for det er skide hårdt. og vi ved endnu ikke om han har kræft. for de var så smarte at smide polypen væk. og op nummer 2 kunne ikke gemmenføres. og så skal han afsted igen onsdag.
liam er lige blevet 5. vi havde en hyggelig dag.. synes det er vildt at han om 1 år skal starte i skole.. suk har det jo som om jeg lige har fået ham.. han er bare så stor nu.. og så er han endelig blevet lidt størrer.. han er nu 110 og vejer 18 kg. han er stadig for "lille" men ikke noget farligt i det.. han fik dræn i torsdags. han ville ikke overgi sig så han fik for meget narkose.. så han var bare dårlig bagefter.. stakkels dreng. men 1.5 time efter var han frisk igen. så nu kan vi snart håbe de bliver sidde denne gang.. og det hjælper ham.
zoey er næsten 8 måneder. forstå det ikke.. hun er jo bare min lille baby.. min lille bitte baby... kan næsten tude over hvor stærkt det går.. hun kan bare så meget nu.. og så er hun en balademager. det er helt vildt.. vi har fået os noget af en opgave. liam pillet ikke ved andet end hans legetøj. vi har aldrig flyttet noget for ham.. men hende her.. hun skal ha fat i alt. og bliver ved til hun har fået det. og hun er lyn hurtig.. hun nyder stadig at komme med til træning.. hun elsker at være midpunkt der oppe.. det er de samme der kommer hver dag så de skal jo altid lige snakke lidt med hende.. så det hyggeligt..
min ryg har dte okay for tiden.. kan klare mig uden smertestillene. hvis bare jeg holder min træning ved lige. så snart jeg springer over for jeg ondt.. så det super fedt. og motiverne.. og for første gang i mange år kan jeg faktisk mærke at der er mave muskler inde bag ved fedtet 
min sag er endnu ikke afgjort. venter vente vente.. nu har de os kun været 23 måneder om det.. de sagde 9- 12 måneder ventetid.
manden har fået nyt job. så nu er han lokomotivfører instruktør. så barslen blev skubbet.. han skulle ha holdt 8 uger nu her.. men det må han holde senere.. men nøj det er lækkert med de ekstra penge.
lige et par billeder til slut 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld