Jeg blev lige træt af børnenes værelse.
Det var forkerte møbler, det fyldte for meget, var for store og rodede selvom det var ryddet op.
Så jeg fik manden med på at de skulle ha nye møbler, nu hvor vi alligevel skulle i Ikea og hentet Cassandras fødselsdagsgave.
Så torsdag 1 Juli tog vi i Ikea for at hente ting, og jeg håbede vi kunne nå hjem og samle inden vi skulle hente Cassandra kl. 15, hun skulle klippes kl. 15.30. Første gang af en frisør.
Vi nåede at samle det meste, men grundet trafik og en MEGA langsom kassedame havde vi kun 45 min til at samle i.
Jeg er så glad for de nye møbler, de er dejlige og det er så meget pænere. Ting fra stuen kan nu være i soveværelset. "trappen" kan de kravle på og den er bygget til at de kan sidde på den og det er sat fast i væggen.
Jeg har starten lige inden for døren og så taget billeder hele vejen rundt i lokalet. Der hvor plastik køkkenet står, skal hendes Ikea legekøkken stå d. 3 aug. Gulvtæppet foran hende seng ligger sådan så gulvet ikk larmer når vi går på det efter hun sover. Hun var helt med på at det var en ny løbebane.
Et før og efter billede af min ny klippet datter
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld