Hvad gør I med de små i sommervarmen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.983 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

lululupo

Puhhhh velkommen til sommeren..... Har en lille datter på 3 uger som er hvad jeg vil betragte som - et varmt barn - hvad gør I med hensyn til tøj mv i denne sommervarme, hun var inde hele dagen igår, ville ikk lade hende sove i barnevognen i denne hede, der er lidt køligere indendørs......

Jeg kan slet heller ikke holde varmen ud endnu, plejer ellers at forgude lidt solskin på kroppen

Kenya og Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

XXSS

Morgen  Da min datter var sommerbarn og spæd, lagde vi hende i hendes seng, for der var der køligt.. og så var hun kun iført en body med korte ærmer og ben.. og hun kan den dag i dag sagtens kender forskel på seng og barnevogn og vil gerne sove begge steder uanset hvornår det er ..  

Anmeld

3. juli 2010

Koen.

Hejsa.. Min datter er os et varmt barn, men hun er dog 12.uger i morgen, men hun ligger bare i en tynd bomuldsbody eller bare i ble for ellers smelter hun virkelig væk det lille pus

Anmeld

3. juli 2010

FruEllingsen

Marcus har ikke andet end ble på i disse dage... Han smelter simpelthen væk, og kan slet ikke sove i løbet af dagen fordi det er så varmt.

Anmeld

3. juli 2010

lion

Min søn er 4 mdr og har har enten body på eller en heldragt med korte ærmer og næsten igen ben.

sover inde med det er fordi vi bor på 1 sal

Anmeld

3. juli 2010

NinaNymannMadsen

lululupo skriver:

Puhhhh velkommen til sommeren..... Har en lille datter på 3 uger som er hvad jeg vil betragte som - et varmt barn - hvad gør I med hensyn til tøj mv i denne sommervarme, hun var inde hele dagen igår, ville ikk lade hende sove i barnevognen i denne hede, der er lidt køligere indendørs......

Jeg kan slet heller ikke holde varmen ud endnu, plejer ellers at forgude lidt solskin på kroppen

Kenya og Christina

min datter er også sommerbarn godt nok fra sidste år af.

men vi lader hende bare ha en body på med korte ærmer også når hun sover, og ellers har hun bare en ble på hvis det bliver for varmt inden for da vi får solen ind fra morgenstunden af, og skal vi nogen steder så får hun noget tyndt tøj på og ingen body på da vil jeg mene er for varmt når vi andre går og sveder skal man tænke på det gør de små kære også. og kan huske at min SP sagde sidste år at hvis det var meget varmt behøvede de ikke at ha hue på når de var ude og sove og man skulle klæde sine børn på ligesom man selv ville klæde sig selv på.

Anmeld

3. juli 2010

Maddox

Sidste sommer, hvor Silas var en lille bebs, havde han de varmeste dage en alm. kortærmet body på, eller bare hans ble..

Han er også en meget varm dreng, og havde meget svært ved at holde varmen ud sidste år. Jeg havde stofbleer til at ligge til afkøling i fryseren, til at køle ham lidt ned med engang imellem

Anmeld

3. juli 2010

Na-Wi

Min søn er fra November og har kun været vant til kulden, så han kan ikke helt finde ud af varmen.. Han sover stort set ikke i løbet af dagen når det er så varmt, og så har han kun ble på

Anmeld

3. juli 2010

Mira0911

Vores render rundt i ble - Nyder det fuldt ud...

Anmeld

3. juli 2010

mor-til-vanessa

min datter er 6 1/2 måned og hun er også et meget varmt barn. hun sveder meget. hun har bare ble på hele dagen faktisk og sover også kun i ble. og hun har det faktisk stadig varmt.

husk masser af væske, også vand selvom han er så lille.

jeg er selv født om sommeren, faktisk i dag og det var meget varmt da jeg blev født så jeg fik lunken kamile the udover amme mælk

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.