Caroline86

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hyggeligt vi ofte er herinde samtidig søde!!! Hvornår er det præcis i rykker til Kongeøen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

Hyggeligt vi ofte er herinde samtidig søde!!! Hvornår er det præcis i rykker til Kongeøen?

Hov du fik den vist ikke set den igår søde, ville bare høre hvornår i rykker tættere på?

Anmeld

3. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg ser ikke altid alting

Jamen jeg tror måske vi flytter allerede på lørdag Vi skal lige have det hele til at passe sammen

Anmeld

3. juli 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

Jamen jeg tror måske vi flytter allerede på lørdag Vi skal lige have det hele til at passe sammen

Hvor spændende!

Ser sådan frem til at du kommer herover

Rigtig god flytning smukkeste

Anmeld

3. juli 2010

Moderator

LN_ mor skriver:

Hvor spændende!

Ser sådan frem til at du kommer herover

Rigtig god flytning smukkeste

tak sveske!! Jeg glæder mig også

Anmeld

3. juli 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

tak sveske!! Jeg glæder mig også

Anmeld

4. juli 2010

Hehe søde, det forventer jeg da heller ikke at du gør. Ville være vildt hvis du gjorde. Uh jamen det er jo lige om lidt at i flytter så. Hvor er det bare fedt og spændende!!! Glæder mig til is i solen

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

Alexis skriver:

Hehe søde, det forventer jeg da heller ikke at du gør. Ville være vildt hvis du gjorde. Uh jamen det er jo lige om lidt at i flytter så. Hvor er det bare fedt og spændende!!! Glæder mig til is i solen

nu er det fastlagt at det bliver mandag 8 dage

Glæder mig! og jeg kommer nok til at cykle frem og tilbage til frederiksberg med alt det is vi skal spise haha

Anmeld

4. juli 2010

Caroline86 skriver:

nu er det fastlagt at det bliver mandag 8 dage

Glæder mig! og jeg kommer nok til at cykle frem og tilbage til frederiksberg med alt det is vi skal spise haha

Juhuuu, og jeg er også i total "cykelform" Jeg har cyklet til Lyngby 2 gange i den sidste uge! Det er total fedt. Mon ik vi finder ud af noget inden længe... Knus

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

Alexis skriver:

Juhuuu, og jeg er også i total "cykelform" Jeg har cyklet til Lyngby 2 gange i den sidste uge! Det er total fedt. Mon ik vi finder ud af noget inden længe... Knus

så ser man lige mig på cykel fra Nivå til Frederiksberg med Laura bagpå!? naaah... kan måske overtales til at gå til til stationen haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.