Hjæææælp..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

Anonym trådstarter

Hej

Jeg var til misdannelses scanning igår, og fik at vide at barnet havde det meget fint. Derefter spurgte jeg efter kønnet, hvor hun sagde at hun sagtens kunne fortælle mig det, men var ikke 100% sikker. hun sagde at der var to hvide streger, dvs. en pige. hun havde ikke svært ved at se mellem benene.

Kort øjeblik senere spurgte jeg igen om hun nu var sikker, da jeg ikke vil købe lyserøde ting og fejle hvis det blir en dreng( jeg har det lidt svært ved at tro på mennesker) så svarer hun mig at hun ikke ville sige noget hvis hun ikke vidste det med garanti men var heller ikke 100% sikker ..!! Altså hva fanden gøre jeg så?? har tænkt mig at bestille tid hos en privat klinik. synes I at jeg skal bestille tid eller bare håbe på hun har svaret mig sikkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Hej

Jeg var til misdannelses scanning igår, og fik at vide at barnet havde det meget fint. Derefter spurgte jeg efter kønnet, hvor hun sagde at hun sagtens kunne fortælle mig det, men var ikke 100% sikker. hun sagde at der var to hvide streger, dvs. en pige. hun havde ikke svært ved at se mellem benene.

Kort øjeblik senere spurgte jeg igen om hun nu var sikker, da jeg ikke vil købe lyserøde ting og fejle hvis det blir en dreng( jeg har det lidt svært ved at tro på mennesker) så svarer hun mig at hun ikke ville sige noget hvis hun ikke vidste det med garanti men var heller ikke 100% sikker ..!! Altså hva fanden gøre jeg så?? har tænkt mig at bestille tid hos en privat klinik. synes I at jeg skal bestille tid eller bare håbe på hun har svaret mig sikkert.

Vi spurgte om det samme, da vi var til scanning.. og fik samme svar at det var en pige, men at hun self ikke kunne sige det 100%.

Og vi sidder idag med en dejlig prinsesse..

Så jeg ville sige nej, lad være med og bestil en tid hos en privatklinik

Anmeld

2. juli 2010

misslea

Anonym skriver:

Hej

Altså.... vi havde det sådan her - enten ville vi være 100 procent sikre, eller osgå ville vi ikke vide det!!!

Da vi så besluttede os for at vide kønnet og de ikke kunne sige noget med sikkerhed til MD scanningen, andet end at hun ville gætte på, at det var en pige, jaa så bestilte vi en tid på en privatklinik, som så kunne bekræfte, at det 200 procent var en pige

Vi kunne ikke bruge et "muligvis" til noget!!

Det ville bare være såååå øv, at gå og forberede sig på en lille pige, købe tøj til piger osv, hvis det så havde vist sig at være en dejlig dreng....!! Heheh

Så hellere lade være med at vide noget overhovedet... og købe neutrale ting!!!

Vi var super glade for at få vished med 100 procents sikkerhed...!!

Men det er jo individuelt... du skal selvfølgelig gøre det, du finder bedst

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

2. juli 2010

*Sofie*

Til misdannelsesscanningen fik vi at vide at der var 80% chance for at det var en pige. Hende der scannede mig kunne se to hvide streger, som hos dig.
Jeg havde os svært ved tanken om at det ikk var 100% sikkert...men jeg købte alligevel lidt pigetøj, hehe.
Senere var jeg til en 3D-scanning, hvor vi fik at vide at det var en pige...100%.
Og ja, jeg har den dejligste datter i dag  

Hvis du vil være 100% sikker på kønnet, er du jo nok nødt til at betale dig til en ekstra scanning. Hvis du har pengene til det
Det er dyrt...men det hele værd, sys jeg

Anmeld

2. juli 2010

LinLin

Jeg ville købe en kønsscanning! - det gjorde vi faktisk INDEN MD, fordi jeg ikke kunne vente!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.