Anonym skriver:
Hej 
Jeg var til misdannelses scanning igår, og fik at vide at barnet havde det meget fint. Derefter spurgte jeg efter kønnet, hvor hun sagde at hun sagtens kunne fortælle mig det, men var ikke 100% sikker. hun sagde at der var to hvide streger, dvs. en pige. hun havde ikke svært ved at se mellem benene.
Kort øjeblik senere spurgte jeg igen om hun nu var sikker, da jeg ikke vil købe lyserøde ting og fejle hvis det blir en dreng( jeg har det lidt svært ved at tro på mennesker) så svarer hun mig at hun ikke ville sige noget hvis hun ikke vidste det med garanti men var heller ikke 100% sikker ..!! Altså hva fanden gøre jeg så?? har tænkt mig at bestille tid hos en privat klinik. synes I at jeg skal bestille tid eller bare håbe på hun har svaret mig sikkert.
Altså.... vi havde det sådan her - enten ville vi være 100 procent sikre, eller osgå ville vi ikke vide det!!!
Da vi så besluttede os for at vide kønnet og de ikke kunne sige noget med sikkerhed til MD scanningen, andet end at hun ville gætte på, at det var en pige, jaa så bestilte vi en tid på en privatklinik, som så kunne bekræfte, at det 200 procent var en pige 
Vi kunne ikke bruge et "muligvis" til noget!!
Det ville bare være såååå øv, at gå og forberede sig på en lille pige, købe tøj til piger osv, hvis det så havde vist sig at være en dejlig dreng....!! Heheh
Så hellere lade være med at vide noget overhovedet... og købe neutrale ting!!!
Vi var super glade for at få vished med 100 procents sikkerhed...!!
Men det er jo individuelt... du skal selvfølgelig gøre det, du finder bedst 
Mange hilsner fra Lea
Anmeld