Ventetøj - Hvad og hvorfra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

IAH

Jeg er begyndt at bule hurtigt ud ad.. Og bukserne er efterhånden for små. Derfor søger jeg nogle tip til ventetøjet..

Hvor har jer mere erfarne gravide købt jeres ventetøj og hvad har I været gladest for? Jeg gider ikke købe mig fattig i det. Vil hellere have lidt men godt

Iben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Laulund87

IAH skriver:

Jeg er begyndt at bule hurtigt ud ad.. Og bukserne er efterhånden for små. Derfor søger jeg nogle tip til ventetøjet..

Hvor har jer mere erfarne gravide købt jeres ventetøj og hvad har I været gladest for? Jeg gider ikke købe mig fattig i det. Vil hellere have lidt men godt

Iben

H&M har pænt og billigt ventetøj.

Ønskebørn har tit vilde tilbud på deres ventetøj.

Cin har også, men i den lidt dyrere ende.

Og nåh ja, Bestseller har også

Anmeld

3. juli 2010

Chr.Kristiansen

Hejsa

Jeg ved ikke om jeg kan kalde mig "erfaren gravid", men jeg har for nylig også købt ventetøj...

Jeg vil helt klart foreslå dig at gå en tur i H&M og kigge... Jeg købte et par korte bukser, et par lange bukser, nogle vente-leggins og strømpebukser og nogle tunikaer... Og aldrig har jeg været så glad for investeringer i tøj som jeg er for dette!

det føltes lidt sjovt lige pludselig at skulle købe en hel masse og brugte da også ca 600 kr, men det er rart at have lidt til alt slags vejr og til og med noget der ikke strammer!

God fornøjelse med indkøbene

Anmeld

3. juli 2010

Frk. Himmelblå

Masai laver bare de bedste stumpe-bukser med bred elastik om maven. Og så kan de også bruges, når du ikke er gravid.

:-)

Anmeld

3. juli 2010

sarahb

Jeg har slet ikk købt ventetøj og jeg er 2.gangs gravid. Synes det er SPILD af penge da moden nu er så go til gravide maver. Jeg bruger mine leggings og jeans leggings. Og ellers lange boho kjoler og sigøjner nederdele med elastik i livet.

Ellers laver kajogviola på trendsales fantastiske bukser til gravide maver

Anmeld

3. juli 2010

CS

IAH skriver:

Iben

Jeg har faktisk aldrig købt et stykke ventetøj - men jeg har hele foråret brugt leggins og lækre lange t-shirts. Nu er det blevet sommer og der er masser af fiiiiine kjoler at købe. Nederdele har jeg købt med elastik i - du kan bruge det hele bagefter også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.