god/dårlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

line melias mor

hej piger.

er meget nysgerrig efter at hører hvad i syntes en god mor er og hvad en dårlig mor er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

B&J

hej piger.

er meget nysgerrig efter at hører hvad i syntes en god mor er og hvad en dårlig mor er

en god mor/far er en der giver sit barn masser af kærlighed tid og underholdning trykhed og tøj på kroppen mad og drikke

dårlig mor/far, en der glemmer sine børn når de har brug for trykhed kærlighed alle kan komme til en lille smule men i flere mdr år. en der slår sine børn en der sætter sin nye kæreste højre ind sit barn

ja de er mange ting

Anmeld

2. juli 2010

Muffinmus

hmm, den er svær men for mig er en god mor en der:

Elsker sine børn og lader dem det vide hver dag

Kysser og krammer hver dag

Roser

Hygger

Hører efter, også selv om de bare pladrer ud nogle gange:-)

Sørger for at de har det godt mad og søvnmæssigt

Sørger for rent tøj på kroppen hver dag.(vigtig for mig, måske ikke for andre:-))

Inspirerer og motiverer til at udnytte talenter indefor sport, kunst eller lign ting der har barnets interesser og kun i det omfang det ønsker det.

Tryghed

Men vigtigste er jo kærlighed, tryghed og omsorg.

Hvordan vi lige opfatter det er jo lidt forskelligt:-)

Hov, glemte den dårlige

Men generelt er den jo betinget af det første jeg skrev, er det ikke opfyldt er man jo en dårlig mor.

Og det jeg ofte har set er som en anden skriver "kærester" der flyver ind og ud at ungernes liv fordi moderen er løs på tråden og bumper løs med alle mulige OG tager dem nmed hjem....fy skamme.

Folk der slår deres unger er jo heller ikke ok, folk der ikke giver deres unger god næring, omsorg og tryghed. Folk der konstant flytter, kender sgu en der flyttede 5 gange på et år med en dreng på 3 år...det er bare no go.

Og siger ikke at folk der ikke kysser og krammer er dårlige forældre. Min svigerfamilie kysser eller krammer stort set ALDRIG, men er alligevel rigtig dejlige mennesker og de håntere også deres børnebørn lidt mere kærligt. Måske synes de bare det er kejtet med voksne børn. Mine forældre kysser og krammer jeg da i hvert fald stadig...altid:-)Men det er jo lidt forskelligt fra familie til familie.

Anmeld

2. juli 2010

3xM

hmmm for mig er det vigtigt at Marcus har tryghed i at jeg elsker ham uanset hvad der end sker. følelsen af en god mor har jeg nogen gange manglet og det var når mit eget liv føltes som kaos ( var selv med stumpen i 4,5 år). så for mig var det vigtigt han altid vidste hvor han havde mig og kunne stole på mig.

har altid gjort meget ud af ham og sat ham først,masser af kærlighed og da han var mindre faste rutiner, dog er rutinerne dem der ikke overholdes på punkt pg prikke efter han selv er blevet mere selvstændig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.