Jeg vælger at være anonym, da jeg fornemmer at han til tider er herinde for at holde øje med mig 
Jeg går i klasse med den her gut, som jeg har datet i lidt over 2 mdr. Han er 2 år yngre end mig. Og er kort sagt ikke den "far" jeg ønsker der skal være der for mit barn (er enlig mor, uden kontakt til faderen).
Den her fyr går mig mere og mere på nerverne. Han har været vild med mig i et års tid!
Allerede efter en mdr's dating kunne han sige at han elsker mig
Han skriver konstant. Sender blomster og søde ting. Han er skide sød. Men samtidig skide jaloux.
Han har en depression, og har haft det i over et år, og er på medicin. For nylig begyndte han på nedtrampning, hvilket resulterede i at han sendte mig en ånsvag sms midt om natten, hvor han dumpede mig, og gav mig skylden for hans opførsel.
Jeg var rarsende.... Han vidste at det ikke var mere end et halvt år siden at jeg sidst blev dumpet over sms, hvilket nu er sket 4 gange i mit liv.
Jeg fik et flip, og han endte med at undskylde.
Han har efterfølgende beskyldt mig for at det var min egen skyld, at jeg fik ham til at gøre det. Foruden det, har han haft besøg af min veninde/underbo, som vi også går i klasse med. Hvor de har siddet og snakket om min personlighed og om mig. -Voldsomt ubehageligt.....
Han har taget kontakt til studievejlederen på skolen, og snakket med hende om mig (jeg ønskede da ikke at hun skulle vide at jeg var sammen med ham.... vi havde aftalt at holde det hemmeligt.) Også hans læge, vejleder på studiet, mor (som aldrig har mødt mig) ved det. Han skriver til dem af mine veninder der ved det, og udspørger dem.
Vi har dog forsøgt at ligge det hele til side og prøve igen. Men jeg kan da ikke være sammen med en der er så ustabil!! For få uger siden fortalte han, at han flere gange har overvejet selvmord (imens vi har datet).
Det skræmmer mig heeeeeelt vildt!
Jeg har så besluttet at dumpe ham i aften.
Men hvordan gør man det, når han er så ustabil!?
han er sat op i sin medicin igen.... Men for søren, hvad nu hvis han bukker helt under??
Kan jo bare ikke være i sådan et stabilt forhold.
Når man er midt i 20'erne havde jeg forventet lidt mere modenhed!! 
Håber på nogle gode råd. 
Knus